zeeland vandaag lokatie Kats

Plaats hier foto's (gemaakt met een Nikon camera) die je graag wilt laten zien. Het gaat hier om de inhoud van de foto's, en niet zozeer om de technische kwaliteiten.
Plaats reactie
sjaak

zeeland vandaag lokatie Kats

Bericht door sjaak » za apr 12 2008 10:50 pm

1Afbeelding
2Afbeelding
3Afbeelding
4Afbeelding
5Afbeelding
6Afbeelding
7Afbeelding

ruud
Forumlid
Forumlid
Ervaringsniveau: *
Foto's bewerken toestaan: Nee

Bericht door ruud » za apr 12 2008 11:07 pm

wat is nu precies de bedoeling van deze foto`s sjaak ?

vind ze zelf niets eerlijk gezegd sjaak , foto 7 is te donker waardoor je veel detail verliest van de voorgrond.

gr. ruud

sjaak

Bericht door sjaak » za apr 12 2008 11:34 pm

Afbeelding
Afbeelding
kats is een sluis complex(je) bedoeling is gewoon een serie foto's daar, met daarin oud en nieuw van het geheel dooreen

Jolanda
Clublid
Clublid
Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:

Bericht door Jolanda » za apr 12 2008 11:38 pm

Hoi Sjaak,

ik kan de serie waarderen, ik ken het daar. Zit daar nog steeds het Katseveer (restaurant)? Kan me herinneren dat daar ook nog een klein zandstrandje zat?

Het is een mooie weergave; het aangetaste materiaal. Maar foto 7 valt er net een beetje buiten.

Misschien toch eens van de zomer weer naar toe gaan!

Jolanda
click voor mijn foto's op flickr.

Cees
Forumlid
Forumlid
Foto's bewerken toestaan: Nee

Bericht door Cees » zo apr 13 2008 7:16 pm

Vind het een mooie serie, Sjaak. Voorkeur gaat uit naar foto 5.
Groet, Cees

Analoog Nikon-speelgoed en wat bijbehorend glaswerk
Lid NCN
In het land der blinden is éénoog koning

Tammo Schut

Bericht door Tammo Schut » zo apr 13 2008 8:09 pm

Mooi, vooral die laatst toegevoegde grote foto.

Tammo

Frederix

Bericht door Frederix » zo apr 13 2008 8:17 pm

sjaak schreef:Afbeelding
Afbeelding
kats is een sluis complex(je) bedoeling is gewoon een serie foto's daar, met daarin oud en nieuw van het geheel dooreen
Hoi Sjaak,

Een mooie serie foto's van een gave lokatie. Misschien is foto 6 wat minder, maar de laatste foto van de tweede serie vind ik top!

Light

Bericht door Light » zo apr 13 2008 9:54 pm

ruud schreef:wat is nu precies de bedoeling van deze foto`s sjaak ?

vind ze zelf niets eerlijk gezegd sjaak , foto 7 is te donker waardoor je veel detail verliest van de voorgrond.

gr. ruud
Wat een vriendelijke reactie zeg, misschien wil iemand zijn foto's presenteren en goede feedback krijgen? De serie is niet mijn smaak, maar daarom hoef je het niet af te kraken. Als je niks nuttigs toe te voegen hebt of iets aan kritiek (ter lering) aan te bieden hebt... hou je dan stil

sjaak

Bericht door sjaak » ma apr 14 2008 10:33 pm

Het is inderdaad bij het Katseveer, waar ook een restaurant is , nu weer de moeite waard!
Het was donker weer, met af en toe wat zon.
Klaar blijkelijk geeft het geheel een wat wisselende waardering, afhankelijk van smaak die (gelukkig) wisselend is. De fotomaatvoering op het forum is wellicht het best toch gewoon 'groot' .
Op het scherm valt me wel op dat de foto's met de d300 als je ze groot en dan bedoel ik op 100% ziet eigenlijk mooier zijn dan in een klein formaat.
Ik vrees alleen dat de snelheid van het forum daarmee naar '0' daalt. En ik merk soms al wat wachttijd.
enfin toch maar weer even op portret (en zo af en toe) paarden concentreren is mijn voorlopige conclusie uit de bevindingen hier.
met dank voor de reacties

Plaats reactie

Terug naar “Foto presentaties”