Animal Event 2008

Wanneer u vragen heeft over foto's dan wel het fotograferen zelf, of wanneer u juist tips daarover heeft, dan kunt u deze hier kwijt.
Plaats reactie
Perry Timmers

Animal Event 2008

Bericht door Perry Timmers » di apr 22 2008 1:38 pm

Dit weekend is er weer een Animal Event in de Beekse Bergen. Naast de al aanwezige dieren zijn er ook honden, katten, paarden etc. (zie www.animalevent.nl ). Dus een leuke dag(en) om de camera beter te leren kennen op mijn favoriete onderwerp.

Gaan er nog meer mensen van dit forum naar het Animal Event, zoja: welke dag. En hebben jullie eventueel nog tips voor het maken van mooie platen.

Zelf ben ik op zaterdag aanwezig.

Groet,
Perry

Perry Timmers

Bericht door Perry Timmers » za apr 26 2008 4:33 pm

Een kleine update:

Vandaag even geweest omdat we daar vanuit de Rasvereniging aanwezig zijn.

Veel geel gezien, en weinig andere merken.
Ik hoorde zelfs van iemand dat in Amerika Nikon actief de C*n*n fotograven aan het benaderen zijn om massaal over te stappen op de D3. Kan goed nieuws zijn dus.

Ik zal binnen kort een paar foto's plaatsen

EelcoD7100
Forumlid
Forumlid
Ervaringsniveau: ****
Foto's bewerken toestaan: Nee

Bericht door EelcoD7100 » za apr 26 2008 4:40 pm

Ik hoorde zelfs van iemand dat in Amerika Nikon actief de C*n*n fotograven aan het benaderen zijn om massaal over te stappen op de D3. Kan goed nieuws zijn dus.
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
http://500px.com/EelcoVandeKamp

Pieter

Bericht door Pieter » za apr 26 2008 6:48 pm

Ik ben er gisteren even geweest en ga er morgen weer even heen. Ik vind het eerlijk gezegt weinig aan maar ik kom dan eigenlijk ook alleen voor het safaripark :-].
Ze verplichten je gewoon om door dat hele animal event heen te lopen voordat je op de wandelsafari terrecht kunt komen ;<.

Plaats reactie

Terug naar “Vragen en tips over foto's en fotograferen”