Ik begrijp dat je op de M-stand (althans zo heet het op mijn D80) hebt gefotografeerd. Hoe kun je dan, terwijl je door je zoeker kijkt, de iso variëren? Of is dat een kwestie van de instelwieltjes anders instellen? Gewoon een vraag uit nieuwsgierigheid...
Venniper Koninginnerit 2008
-
wouterboon
- a90
- Forumlid

- Foto's bewerken toestaan: Nee
De D3 heeft een apart knopje voor de ISO instelling. Ik kijk dus door de zoeker naar de belichting meter en stel ondertussen de ISO goed in door het knopje in te drukken en aan het wieltje te draaien. 
D50 met 18-55 in een Vanguard tasje en nog wat Nikon spul
A wiser fellow than myself once said "Sometimes you eat the bar and sometimes the bar, well, he eats you"
A wiser fellow than myself once said "Sometimes you eat the bar and sometimes the bar, well, he eats you"
- Antoinette
- Forumlid

- Contacteer:
-
wouterboon
Tsja, daar kan ik dus niet tegen op. Moet ik het morgen maar doen door met sluitertijd of diafragma te spelen en de iso te laten voor wat het is...a90 schreef:De D3 heeft een apart knopje voor de ISO instelling. Ik kijk dus door de zoeker naar de belichting meter en stel ondertussen de ISO goed in door het knopje in te drukken en aan het wieltje te draaien.
heb je het al geprobeerd op je D80....? Ik wel, en het werkt op een D80 ook gewoon, heb je helemaal geen d3 voor nodigwouterboon schreef:Tsja, daar kan ik dus niet tegen op. Moet ik het morgen maar doen door met sluitertijd of diafragma te spelen en de iso te laten voor wat het is...
ps: prachtige foto's!
ajuus
emiel
-
newphotod60
zelfs op mijn d60 kan het, weliswaar door drukknopje te combineren met wieltje maar ook ik kan door de zoeker kijkend iso, diafragma en sluitertijd veranderenemiel schreef:heb je het al geprobeerd op je D80....? Ik wel, en het werkt op een D80 ook gewoon, heb je helemaal geen d3 voor nodigwouterboon schreef:Tsja, daar kan ik dus niet tegen op. Moet ik het morgen maar doen door met sluitertijd of diafragma te spelen en de iso te laten voor wat het is...![]()
ps: prachtige foto's!
ajuus
emiel
-
wouterboon
-
anton1951