Klopt helemaal, ze heeft echt de grootste der grootste voor de camera gehad, foto 2 is Patricia inderdaad zelf. In haar studio hangen prachtige platen van grote wereldsterren. Verder een genot om een dagje met deze fantastische vrouw te mogen "werken" (nou ja werken, ik stond daar echt wel met klotsende oksels hoor, en ik gelukkig niet alleen)remoss schreef:Patricia Steur is ook niet de eerste de beste zeg
En die 2e foto is zijzelf toch?
Portretten [verzamel]
- André
- Forumlid
- Ervaringsniveau: ***
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
- noogle
- Forumlid
- Contacteer:

"The camera doesn't make a bit of difference. All of them can record what you are seeing. But, you have to SEE" (Ernst Haas)
een blog sinds kort: http://www.michaeldevreugd.wordpress.com
een blog sinds kort: http://www.michaeldevreugd.wordpress.com
- ArjanAanraad
- Clublid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
Ik heb ook nog wel een paar duiten voor dit zakje.
Ik heb er zo m'n ideeen over, maar feedback van een paar frisse blikken is natuurlijk altijd welkom.
1. Deze is voor promotiemateriaal gemaakt.

2. Deze is van dezelfde sessie. Niet geschikt omdat ze te veel wegkijkt, maar wel een aardige plaat verder.

3. Dit is me ook een portret.. (maar dan moet je 'm kennen denk ik
)

4. Dit is een toevalstreffer. Toevallig had ik m'n 50mm 1.8 op het hok zitten, m'n lievelingslensje.

5. Deze was ook voor promotiemateriaal. Voor de eer: wie is dit?

Ik heb er zo m'n ideeen over, maar feedback van een paar frisse blikken is natuurlijk altijd welkom.
1. Deze is voor promotiemateriaal gemaakt.

2. Deze is van dezelfde sessie. Niet geschikt omdat ze te veel wegkijkt, maar wel een aardige plaat verder.

3. Dit is me ook een portret.. (maar dan moet je 'm kennen denk ik

4. Dit is een toevalstreffer. Toevallig had ik m'n 50mm 1.8 op het hok zitten, m'n lievelingslensje.

5. Deze was ook voor promotiemateriaal. Voor de eer: wie is dit?

- ArjanAanraad
- Clublid
- Contacteer:
Daar heb je helemaal gelijk in.... zo'n lens ziet meer dan het blote oog. Je bent zo druk om het er allemaal zo natuurlijk mogelijk op te krijgen en dan heb je dat weer.....ben niet zo handig met fotoshop maar dat moet te doen zijn....V70ORD5 schreef:Dan had je in die paar uurtjes toch wel even haar neusje kunnen snuiten.
Heel mooie plaat, expressie: lief + brutaal + ik ben er klaar mee....
- ArjanAanraad
- Clublid
- Contacteer:
- ArjanAanraad
- Clublid
- Contacteer:
@ wouter
Nee, niet Henk Poort.. en dank je, de toevalstreffer is ook mijn faforiet
@ snadaa
Dat maakt 'm inderdaad spannender, maar om iemand voor te stellen is hij wat ongeschikt omdat je d'r gezicht niet zo goed ziet.
Mooie composities die van jou, alleen zijn ze beide aan de blauwe kant.. Beetje meer rood en een beetje minder blauw worden ze wat warmer van.
J
Nee, niet Henk Poort.. en dank je, de toevalstreffer is ook mijn faforiet

@ snadaa
Dat maakt 'm inderdaad spannender, maar om iemand voor te stellen is hij wat ongeschikt omdat je d'r gezicht niet zo goed ziet.
Mooie composities die van jou, alleen zijn ze beide aan de blauwe kant.. Beetje meer rood en een beetje minder blauw worden ze wat warmer van.
J