DEMOSTRATIE in westbank
Echt angstaanjagend lijkt me, zo'n moment dat de stenen je om de oren vliegen. Waarschijnlijk zorden de foto's nog wat dramatischer in z/w. Maar ja, het gaat erom dat jij foto's aanleverd voor het nieuws, en niet voor een tentoonstelling, dus dat begrijp ik wel.
Ondanks dat het een drama is wat er daar gebeurt, is het wel indrukwekkend om eens zo'n serie wat minder snel voorbij te zien komen.
Petje af!
Ondanks dat het een drama is wat er daar gebeurt, is het wel indrukwekkend om eens zo'n serie wat minder snel voorbij te zien komen.
Petje af!
Hoi Carlos,
Foto 7 vind ik ontzettend aangrijpend! Ik kan me echt niet voorstellen hoe die vrouw hier zonder verwondingen vanaf komt! Dat rode vlekje rechts in je foto lijkt ook zeer veel op bloed!
Foto 9 is volgens mij ook cruciaal moment dat je hebt weten vast te leggen: een granaat die op het moment staat te ontploffen??
Ik heb zeer, zeer veel respect voor de fotografen en journalisten die de moed hebben om al dit leed vast te leggen! Als jullie dit niet zouden doen, zou de rest van de wereld dit niet kunnen weten!!!
Gr. Marianne en veel succes!!
Foto 7 vind ik ontzettend aangrijpend! Ik kan me echt niet voorstellen hoe die vrouw hier zonder verwondingen vanaf komt! Dat rode vlekje rechts in je foto lijkt ook zeer veel op bloed!
Foto 9 is volgens mij ook cruciaal moment dat je hebt weten vast te leggen: een granaat die op het moment staat te ontploffen??
Ik heb zeer, zeer veel respect voor de fotografen en journalisten die de moed hebben om al dit leed vast te leggen! Als jullie dit niet zouden doen, zou de rest van de wereld dit niet kunnen weten!!!
Gr. Marianne en veel succes!!
deze vrouw had idd verwondingen .van de gas granaat ook op haar linker arm zie je bloed zitten.
het was en gas granaat ,er zijn twee verschillende soorten . die ontploffen zoals foto 7 ,
en die gas er uit blaazen zoals op foto 9 die idd wat vriendelijker zijn.
deze foto's hebben mij ook verast toen ik ze zag ,je ziet er veel dingen in die daar niet eens opvielen, zoals het bloed en de vliegende steen .
het was en gas granaat ,er zijn twee verschillende soorten . die ontploffen zoals foto 7 ,
en die gas er uit blaazen zoals op foto 9 die idd wat vriendelijker zijn.
deze foto's hebben mij ook verast toen ik ze zag ,je ziet er veel dingen in die daar niet eens opvielen, zoals het bloed en de vliegende steen .
traan gas . met een kleurtje als het op je kom ben je AF en weer terug naar startnewphotod60 schreef:wat is dat blauw op foto 2.. en wat een geweldige serie foto's heel indrukwekkend

nee het is traangas wat uit een canon kom zoals een waterspuit . bij rellen de auto staat achter dat bosje .
Laatst gewijzigd door carlos op do mei 29 2008 7:27 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
- Maud
- Forumlid
- Ervaringsniveau: *
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
Als ik deze serie nog een keer bekijk heb ik een vraag (1 van de zovelen eigenlijk)
Laten ze jouw gewoon foto's maken?
D700 | D90 + MB-D80 | Nikkor AF-S 24-70mm F/2.8G ED | Nikon DX 18-135mm | Nikkor 105mm 2.8 | Nikkor 50mm 1.8 | Nikon AF-S 70-300 F/4.5-5.6 VR | Tamron 17-50 F2.8 | 2x SB-600 | Manfrotto statief
eh ja ik heb een press. pas zo ze kunnen niets doen we zijn vrij om daar te zijn .en best wel beschermd in de west bank omgeving, en hier is het iederen keer bonje zo we kunnen iedereen al.Maud schreef:Als ik deze serie nog een keer bekijk heb ik een vraag (1 van de zovelen eigenlijk)
als je voor je hobby daar rond loop dan heb je een probleem en kan je voor de tegen partij worden aangezien . we hebben ook helm ,en soms een scherfvast aan .
soms doen ze moeilijk . soals die foto met zijn armen overelkaar na de foto deed hij ze weer snel gewoon langs zijn lichaam .
en vroeg of ik de foto had gemaakt . nee zij ik en hij kon wel kijken ik bood het ook aan en meestal doen ze het dan niet meer.
we hebben een verstand houding met politie en leger .
wij storen hun niet en hun storen ons niet .
en als je meer vraagen heb je kan ook een pb stuuren hoor voel vrij .

- Gino
- Forumlid
- Contacteer:
Indrukwekkend, geen andere woorden voor.
Mvg, Gino
Mvg, Gino

"Every man dies, not every man really lives!!!" - William Wallace
http://www.flickr.com/photos/nikongino/
http://www.flickr.com/photos/nikongino/
- noogle
- Forumlid
- Contacteer:
Uhhmmm.... Op foto 4 staat er volgens mij iemand met een geweer op je gericht.... Maak je dat dagelijks mee? Mooie reportage, chapeau!
"The camera doesn't make a bit of difference. All of them can record what you are seeing. But, you have to SEE" (Ernst Haas)
een blog sinds kort: http://www.michaeldevreugd.wordpress.com
een blog sinds kort: http://www.michaeldevreugd.wordpress.com
ik kwam denk ik wat stilletjes aan . zo hij schrok van mij, zo ik maakte een grapje en hij was ook weer blij en ik ooknoogle schreef:Uhhmmm.... Op foto 4 staat er volgens mij iemand met een geweer op je gericht.... Maak je dat dagelijks mee? Mooie reportage, chapeau!

eh ja maak het wel mee . maar gelukig niet te vaak .is niet goed voor de gezondheid

en het altijd veiliger dan dicht bij de gazza strook grens waar ik veel werk en daar vlieg dit om je heen
mortieren en qassam raketten

die hoor je gillend aan komen . en weet niet waar ze landen .soms ver soms dichtbij .
je moet er tegen kunnen . de een verdien het zo de ander op deze manier.
mischien moet je wel een beetje gek zijn .
vandaag in de middag had ik deze reportage een demostratie in tel-aviv
toen ik daar aan kwam en hun zo zag dacht ik weer ow jee weer hommeles maar het viel mee

het was een beetje een zieligen vertoning zo deze foto worden maar niet geplaatst
Laatst gewijzigd door carlos op do mei 29 2008 10:44 pm, 2 keer totaal gewijzigd.
Riskant, iemand met een geweer laten schrikkencarlos schreef:ik kwam denk ik wat stilletjes aan . zo hij schrok van mij, zo ik maakte een grapje en hij was ook weer blij en ik ooknoogle schreef:Uhhmmm.... Op foto 4 staat er volgens mij iemand met een geweer op je gericht.... Maak je dat dagelijks mee? Mooie reportage, chapeau!![]()
![]()
eh ja maak het wel mee . maar gelukig niet te vaak .is niet goed voor de gezondheid

Maar goed dat hij niet "trigger happy" was!