Danny,
Nu moet je niet overdrijven. In dat draadje van jou staan 154 berichten en daar zeggen in totaal twee mensen dat ze dat probleem hebben (gehad) met de D80, verder waren er vier die hetzelfde probleem met de D200 of D2x hebben gehad.
Voor de rest bestond het draadje uit mogelijke oplossingen, steunbetuigingen en opmerkingen dat je het dbs (bij verschillende cameratypes) wel eens tegenkomt op internet.
Ik zie dus niet in waarom jij vindt dat jouw draadje de opmerking van ALE zou ontkrachten, want voor de rest hoor je inderdaad nauwelijks problemen met de D80.
2 maanden oud en nu al defect? Nikon D80 -zelfde ervaringen?
-
- Clublid
- Ervaringsniveau: *
- Foto's bewerken toestaan: Ja
best wel een goed ding die D80
Dannyboy is overgegaan op Canon dus is elke opmerking over Nikon gelijk in de roos
Groetjes George
P.S. onderdeel van een nest tevreden D80 gebruikers!!!

Groetjes George

P.S. onderdeel van een nest tevreden D80 gebruikers!!!
Blijf het objectief bekijken
maar het is niet mijn bedoeling om nu steeds te gaan bevestigen dat ik gelijk heb hoor, ik had gewoon pech en nog een keer pech, dat kan ook niet ontkend worden en toen ik er mee op het forum kwam, kwam er voor mijn gevoel bij een heleboel mensen meer los dan dat ik in ieder geval dacht, ik had een prachtig set, de D80 en een 18-200 vr lens, ging dus 2 keer fout, ik vond het jammer, maar had geen vertrouwen meer in de D80, ik was in de gelukkige omstandigheid dat ik nog kon omruilen voor een Canon, dat is toch ook een goeie camera, het zou flauw zijn om te stellen dat alleen Nikon maar goed is, zelfs op een Nikon forum.
Ik ben nu tevreden en ik snap dat vele duizenden met een Nikon ook tevreden zijn, je heb ook volkswagen, opel en ford, welke is er beter?
maar als iemand om een mening vraagt kunnen ze de mijne ook krijgen.
Ik ben nu tevreden en ik snap dat vele duizenden met een Nikon ook tevreden zijn, je heb ook volkswagen, opel en ford, welke is er beter?
maar als iemand om een mening vraagt kunnen ze de mijne ook krijgen.