Online D80 bestellen?

Discussies over fotografie met de D70, D70s, D80, D90, en D7x00 serie. Nikon's semi-pro lijn met een DX-formaat sensor.

Onderwerp:

Online D80 bestellen?

Berichtdoor Evalien » do jun 26 2008 8:39 pm

Ik heb eindelijk het geld bij elkaar om de d80 te bestellen, ik wil eerst alleen de body kopen, en ik moet nog steeds bedenken welke lens of lenzen ik er bij wil, tot die tijd gebruik ik de nikkors van mn schoonpa.

Nu heb ik op cameranu.nl de D80 zien staan voor 489,00,-.. harstikke scherpe prijs natuurlijk, maar kan dit wel? Ik ben bang dat er een addertje onder het gras zit, of dat er iets aan die lading D80's mankeerd.

Wat vinden jullie?

Groetjes Evalien
Evalien



Onderwerp:

doen

Berichtdoor George Fennes » do jun 26 2008 8:46 pm

Geen addertje Evalien,
Bij konijnenberg is de D80 zelfs 450 euro en is ook een betrouwbare zaak.
Dus snel bestellen zou ik zeggen.

Groetjes George :D
Blijf het objectief bekijken
George Fennes

Clublid
Berichten: 8094


Locatie: Ergens
Ervaringsniveau: *
Foto's bewerken toestaan: Ja

Onderwerp:

Berichtdoor EelcoD7100 » do jun 26 2008 8:47 pm

Gewoon halen, en als er wat met je camera mocht zijn.
Er zitten in Beverwijk een leuke club deskundige mensen die (denk ik :wink: ) alles op kunnen lossen.
Hele goede camera waar wij in ieder geval weinig problemen mee hebben
gehad.

Je moet hem natuurlijk niet laten vallen.... :twisted:

http://www.nikon-club-nederland.nl/foru ... php?t=9832

Groetjes Eelco
Laatst gewijzigd door EelcoD7100 op do jun 26 2008 8:49 pm, 2 keer totaal gewijzigd.
http://500px.com/EelcoVandeKamp
Gebruikersavatar
EelcoD7100

Forumlid
Berichten: 5028


Locatie: Dronten
Ervaringsniveau: ****
Foto's bewerken toestaan: Nee

Onderwerp:

Berichtdoor Evalien » do jun 26 2008 8:48 pm

waar kan ik konijnenberg vinden??? :shock:
Evalien



Onderwerp:

Berichtdoor noogle » do jun 26 2008 8:49 pm

€ 100 cashback aktie, leuk! Het lijkt me een prima aanbieding, geloof niet dat er een lading slechte camera's ergens afgeleverd wordt door Nikon met de melding "doe maar een leuke caschback aktie, verkopen we die rotzooi ook weer"

Cameranu is volgens mij best te vertrouwen. Maar meestal is het toch voordeliger om een kit te kopen, zeker als je nieuw bent in de fotografie en nog moet ontdekken of (en wat) je leuk vindt om te fotograferen. MAar ik lees nu net dat je al een tijdje bezig bent. Wellicht de body los bij cameranu kopen en via marktplaats een 18-70 kitlens kopen voor € 170, ben je in ieder geval even op weg voor € 660 ipv de € 789 die ze bij cameranu voor de kit vragen. Kun je voor die € 120 een leuke tas kopen :-)

Michael
"The camera doesn't make a bit of difference. All of them can record what you are seeing. But, you have to SEE" (Ernst Haas)

een blog sinds kort: http://www.michaeldevreugd.wordpress.com
Gebruikersavatar
noogle

Forumlid
Berichten: 1747


Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Onderwerp:

Berichtdoor paulg » do jun 26 2008 8:50 pm

Ik heb hem er ook gekocht online en geen addertje hoor. gewoon ff de voorwaarden lezen dan weet je waar je aan toe bent.
het is zeker mooie prijs heb 8 weken geleden 90,- meer betaald. was toen ook een mooie prijs...grappig he.

Gr Paulg
D7000, D80 met grip, af nikkor 28-85mm 3.5-4.5, tamron70-300 f4-5,6 DI VC usd, tamron 17-50 2.8 ,cokin P, Lensbaby Composer. sb 700,sb 24 nikon f2,8 macro 60mm
Gebruikersavatar
paulg

Forumlid
Berichten: 138


Locatie: Delfgauw
Ervaringsniveau: ***
Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:

Onderwerp:

Berichtdoor Evalien » do jun 26 2008 8:53 pm

Ja ik kan qua lens gewoon geen keuze maken, en ik heb er inderdaad niet zoveel verstand en ervaring mee, en heb ook al veel tips gehad hier, maarja iedereen zegt weer wat ander natuurlijk :D , sigma,tamron en nikkor is redelijk betaalbaar, en daartussen moet ik een keuze gaan maken.

Maar ik ga hem gewoon bestellen via camera.nu:D
Evalien



Onderwerp:

Berichtdoor noogle » do jun 26 2008 8:55 pm

Zeker, gewoon doen! Lens kun je altijd nog kopen (maar wel een beetje rap, want zonder fotografeert het ook weer zo onhandig....)

Michael
Laatst gewijzigd door noogle op zo jul 20 2008 9:08 am, 1 keer totaal gewijzigd.
"The camera doesn't make a bit of difference. All of them can record what you are seeing. But, you have to SEE" (Ernst Haas)

een blog sinds kort: http://www.michaeldevreugd.wordpress.com
Gebruikersavatar
noogle

Forumlid
Berichten: 1747


Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Onderwerp:

Berichtdoor jbrood » do jun 26 2008 9:07 pm

Let op!
De cashback-actie bij Konijnenburg is alleen wanneer je de camera zelf gaat halen, dus niet per internet bestellen! Het is Kassa-korting!
Dit heeft een werknemer van Konijnenberg mij verteld, toen ik ervoor belde!!!
jbrood



Onderwerp:

Berichtdoor Bea » do jun 26 2008 9:51 pm

Op het internet is ie bij konijn 484
Gebruikersavatar
Bea

Forumlid
Berichten: 799


Ervaringsniveau: ****
Foto's bewerken toestaan: Ja

Onderwerp:

Berichtdoor cbouwmans » do jun 26 2008 11:10 pm

Cameranu is volgens mij best te vertrouwen. Maar meestal is het toch voordeliger om een kit te kopen, zeker als je nieuw bent in de fotografie en nog moet ontdekken of (en wat) je leuk vindt om te fotograferen. MAar ik lees nu net dat je al een tijdje bezig bent. Wellicht de body los bij cameranu kopen en via marktplaats een 18-70 kitlens kopen voor € 170, ben je in ieder geval even op weg voor € 660 ipv de € 789 die ze bij cameranu voor de kit vragen. Kun je voor die € 120 een leuke tas kopen :-)
Michael


Heb de D80 met 18-70 objectief een dag of 10 geleden gekocht voor 695 euro bij Digi2u, nieuw Nederlands model.
Wie weet zakt-ie de komende weken nog wel meer in prijs, dat weet je toch nooit...
cbouwmans



Onderwerp:

Berichtdoor Patrick » vr jun 27 2008 12:01 am

De prijs is helemaal niet verdacht... Cameranu is trouwens een prima zaak; niets vaags aan.

De reden dat de prijs zo omlaag gegaan is? Ik denk dat de opvolger staat te trappelen! En C@n0n heeft net een 450D uitgebracht, dat speelt wellicht ook een beetje mee.
Patrick | Instagram | Flickr | Nikon D700 + Z6, Fujifilm X spullen en een point-and-shoot camera
Gebruikersavatar
Patrick

Clublid
Berichten: 26849


Locatie: Velserbroek
Ervaringsniveau: *****
Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:

Onderwerp:

Berichtdoor mikemix » vr jun 27 2008 1:30 am

Zou zomaar eens kunnen gebeuren dat zijn opvolger reeds klaar staat.....
mikemix



Onderwerp:

Berichtdoor Hans Braakhuis » vr jun 27 2008 6:51 am

Evalien schreef:waar kan ik konijnenberg vinden??? :shock:


zoek eens met Google!!

dichterbij in de buurt: digitalstreet, online bestellen en afhalen in de winkel.
Gebruikersavatar
Hans Braakhuis

Forumlid
Berichten: 6051


Locatie: Gelderland
Foto's bewerken toestaan: Nee
Contacteer:

Onderwerp:

Berichtdoor Edwin » vr jun 27 2008 7:50 am

Cameranu is een uitstekende zaak.
Gisteren wilde ik er een beste aankoop betalen met mijn creditcard.
Deze bleek niet te werken.
Toch de aankoop meegekregen met het vertrouwen dat ik deze achteraf betaal.
Prima toch :D :D
boekie
Edwin

Forumlid
Berichten: 497




Terug naar “D70(s), D80, D90, D7x00”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 45 gasten