Hallo
Nu mijn d300 binnen moet voor herstellingen zit ik zonder body. Het is dan ook het moment om een backup toestel te hebben.
Natuurlijk ben ik eens beginnen kijken en zou het liefst zo goedkoop mogelijk houden. Dan was de keuze tussen de d50, d70 en een d100
Maar Heb gekozen voor de d70 omdat die voor mij de beter is. Maar zit momenteel met 2 aanbiedingen
1tje is een d70 en de andere is een d70s die laatste kost een klein beetje meer maar is het de moeite?
Ik weet dat het scherm groter is maar zijn er belangrijkere verschillen?
Zit er veel verschil in de d70 en d70s
volgens mij heeft de d70s een aansluiting voor een kabeltje dat nog wel eens met dalta battey grips wordt meegeleverd de d70 heeft dat niet. die 0,2 inch grotere monitor merk je niks van in praktijk, en idd mijn D70 is d70s geupdated, moeilijk is het niet gewoon de cam netjes bij nikon registreren de upload bijnnen halen en eerst a en dan b updaten , beide versies moeten op 2:00 staan en dan heb je wat menu, mogelijkheden, snelsheid en zo een d70's
Je aangekocht eind juli 2007. Een van de laatste exemplaren. Dus kan je het niet beter hebben. De factuur en alles is nog aanwezig.
en sommige vragen 350 voor een d70 van 3 jaar oud. Dus heb ik maar meteen toegehapt. Ook niet te vergeten dat de verkoper op een digitaalfoto forum zit en die zijn toch meestal te vertrouwen.
Nuja zaterdag eens goed testen en hopelijk kan ik zondag de airshow meemaken als het niet teveel regent. Met de nikon 300mm f4 af-s en de sigma 150-500 os zal ik mij kunnen uitleven
en sommige vragen 350 voor een d70 van 3 jaar oud. Dus heb ik maar meteen toegehapt. Ook niet te vergeten dat de verkoper op een digitaalfoto forum zit en die zijn toch meestal te vertrouwen.
Nuja zaterdag eens goed testen en hopelijk kan ik zondag de airshow meemaken als het niet teveel regent. Met de nikon 300mm f4 af-s en de sigma 150-500 os zal ik mij kunnen uitleven