Volledig mee eens, dacht ik achteraf ook alleen het was voor mij de eerste keer dat ik dit deed en was bang voor scherpte verlies. Ik had in korte tijd een hoop te lerenSwederD70 schreef:Sluitertijd had her en der nog wel wat naar beneden gemogen, wielen staan soms nog wat stilletjes…

Hij kan zakken tot f/2.0 en dan heb je behoorlijk wat bokeh hoorSwederD70 schreef:Dacht trouwens dat de bokeh wel wat meer zou zijn bij #11, vast brandpunt lens op f/3.5.??

Klopt ook, ik was alleen minder mobiel dan ik zou willen. Volgende keer neem ik de helft minder mee.SwederD70 schreef:Voor de rest zijn er zat leuke plekken zonder hek en zonder pershes te bereiken (vergt wel wat meters maken…)

Mijn voornaamste insteek was om te leren foto's te maken van (race) auto's op een circuit. Ik was dan ook vrijdag geweest, lekker rustig enzo. Ik moet zeggen dat ik er weer een hoop van op heb gestoken voor de volgende keer. Ik zit namelijk nog maar steeds met die foto's van Jan in mijn hoofd die hij op de 24h van Le Mans heeft gemaakt. Ik zou dat namelijk heel erg graag ook een keer willen doen en probeer op deze manier wat ervaring op te doen.
----
Ik vind de foto van de witte Audi top. erg fraaie bewerking. Ook de scherpte met de converter valt me alles mee. Het was een behoorlijk eind dan zeg, 400mm met een 1.5 vergroting. = 600mm

-----
Hierbij nog 4 wat grotere platen. Bij foto 3 kun je goed zien dat de auto van carbon is.
foto 1
foto 2
foto 3
foto 4 (voor Sweder)