Op 2 november fotograferen in Bad Bentheim

Plaats hier je tips over komende evenementen die interessant kunnen zijn om te fotograferen. Zet de periode/datum en plaats in je onderwerptitel.

Onderwerp:

Op 2 november fotograferen in Bad Bentheim

Berichtdoor Miss Nikon » zo aug 03 2008 8:48 pm

Afgelopen zaterdag heb ik wat foto's gemaakt rondom de burcht van Bad Bentheim. Ik wil graag nog een keertje terug om het over te doen en om de binnenkant te bezichtigen. Het lijkt me leuker om dit met meerdere personen te gaan doen en als het mogelijk is foto's te maken in de schemering. Ik moet zelf nog heel wat leren dus zo kunnen we misschien in deze mooie omgeving nog wat van elkaar leren!
Kortom, wie lijkt het leuk om mee te gaan?
Laatst gewijzigd door Miss Nikon op do aug 07 2008 5:15 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Miss Nikon



Onderwerp:

Berichtdoor Patrick » zo aug 03 2008 9:10 pm

Draadje maar even uit de coffeecorner gehaald...
Patrick | Instagram | Flickr | Nikon D700 + Z6, Fujifilm X spullen en een point-and-shoot camera
Gebruikersavatar
Patrick

Clublid
Berichten: 26853


Locatie: Velserbroek
Ervaringsniveau: *****
Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:

Onderwerp:

Berichtdoor Roelof » zo aug 03 2008 9:21 pm

Miss Nikon schreef:Ik wil graag nog een keertje terug om het over te doen en om de binnenkant te bezichtigen. Het lijkt me leuker om dit met meerdere personen te gaan doen en als het mogelijk is foto's te maken in de schemering.

Wanneer had je in gedachten?
Iedereen maakt fouten, zelfs ik.
Gebruikersavatar
Roelof

Clublid
Berichten: 5390


Locatie: Hoogeveen
Ervaringsniveau: ***
Foto's bewerken toestaan: Ja

Onderwerp:

Berichtdoor Edith » zo aug 03 2008 10:02 pm

Lijkt me leuk! Mijn voor-voor-voorouders kwamen uit die buurt - dus wel speciaal voor mij.
Maar wanneer? Ik ga komende week met vakantie....
in september ? (en niet tegelijk met Den Haag..)
Gebruikersavatar
Edith

Clublid
Berichten: 117


Locatie: Apeldoorn
Contacteer:

Onderwerp:

Berichtdoor Veganpix » zo aug 03 2008 10:35 pm

Afhankelijk van de datum die geprikt wordt ga ik mee.
Veganpix



Onderwerp:

Berichtdoor Weef » ma aug 04 2008 1:57 pm

Veganpix schreef:Afhankelijk van de datum die geprikt wordt ga ik mee.


Me too. Was er twee maanden geleden nog. Erg mooi!
Weef



Onderwerp:

Berichtdoor NielsThijssen » ma aug 04 2008 3:17 pm

Ik hou me aanbevolen, al is het niet naast de deur (maar een leuke toerrit kan ik er zekers van maken).

Ohw.... en liefst NA september, want vanaf Amerikaanse Oostkust is het lastig 'bijwonen' ;)

en weekend 16-17 augustus heb ik een 'duurzaam dagje' (open huis met zonnepanelen liefhebbers)....
Laatst gewijzigd door NielsThijssen op ma aug 04 2008 6:00 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
NielsThijssen



Onderwerp:

Berichtdoor Miss Nikon » ma aug 04 2008 3:22 pm

Wat een verassing om te lezen dat er meer mensen mee willen :D
Ik weet niet hoe iedereen met zijn/haar werk zit, dus in het weekend lijkt het me het beste. Tot 1 november is de Burcht dagelijks tussen 10.00 en 18.00 open, daarna tussen 10.00 en 17.00. Bij slecht weer blijft ie dicht. Een zaterdag of zondag is mij om het even, maar hier alvast een paar weekenden waarin ik zelf tot nu toe nog geen afspraken heb:
9/10 augustus
16/17 augustus
13/14 september
vanaf oktober tot nu toe elk weekend

Ik heb verder geen flauw idee hoe dit normaal gesproken allemaal wordt geregeld omdat dit voor mij ook de eerste keer is. Eventuele tips zijn dus ook welkom!
Miss Nikon



Onderwerp:

Berichtdoor Edith » ma aug 04 2008 4:03 pm

13 september ..anders wordt het oktober.. en dan niet de 5e...
Miss Nikon, kijk maar even hoeveel mensen uiteindelijk meegaan. En dan spreken we gewoon een plek en tijd af om elkaar te omtmoeten.
Als het er niet al te veel zijn, kunnen we ter plekke een lunchplek zoeken. Als het er erg veel worden (zoals naar Den Haag) zal er van te voren iets geregeld moeten worden..
En.. jij weet de weg.. en de leuke plekjes?
Gebruikersavatar
Edith

Clublid
Berichten: 117


Locatie: Apeldoorn
Contacteer:

Onderwerp:

Berichtdoor Roelof » ma aug 04 2008 7:50 pm

Sandra,

Als iemand een leuke plek weet om foto's te maken dan wil er meestal wel iemand mee.
Hoe je dat aanpakt, ligt ook een beetje aan wat je zelf wilt. Gaat het erom om met een grote groep op pad te gaan, dan pak je een paar data en je begint een poll.
Wil je gewoon op de bonnefooi ergens naartoe en wil je wel iemand mee, dan prik je een datum en je vraagt of er iemand mee gaat (hoe verder van tevoren je die datum prikt hoe groter de kans wordt dan die groep groot wordt)

De dat die je noemt mag ik allemaal werken, behalve 13 september, maar dan ben ik ook al bezet. Houd met mij dus maar geen rekening. :-)
Iedereen maakt fouten, zelfs ik.
Gebruikersavatar
Roelof

Clublid
Berichten: 5390


Locatie: Hoogeveen
Ervaringsniveau: ***
Foto's bewerken toestaan: Ja

Onderwerp:

Berichtdoor Veganpix » ma aug 04 2008 8:14 pm

Ik kan op genoemde data wel, maar ik ga alleen voor het avondgebeuren, de schemeringfoto's.
Veganpix



Onderwerp:

Berichtdoor Miss Nikon » di aug 05 2008 11:33 am

Okee, bedankt voor jullie tips!
De groep hoeft voor mij niet megagroot te zijn, gewoon een aantal lijkt me al gezellig genoeg (zolang ik maar niet alleen ben, want dan leer ik nog niks :wink: )
De weekenden in oktober beginnen ook al vol te stromen met allerlei afspraken dus volg ik het advies van Roel op en prik ik voor mezelf een datum en wie er dan mee wil, graag!

Zaterdag 1 november hou ik vrij, onder voorbehoud van het weer wat natuurlijk wel mee moet werken. De burcht is dan tot 17.00 uur open. Zowel overdag rondom en binnen de burcht wil ik graag fotograferen, evenals de schemering. Een tijdstip kunnen we dan tegen die tijd wel afspreken.
Miss Nikon



Onderwerp:

Berichtdoor Veganpix » di aug 05 2008 1:05 pm

Oké! 1 november staat in mijn agenda :D
Veganpix



Onderwerp:

Berichtdoor Weef » di aug 05 2008 1:57 pm

1 November is prima!
Weef



Onderwerp:

Berichtdoor Miss Nikon » wo aug 06 2008 3:18 pm

Leuk! Dan zijn we al met z'n drietjes!! :D
Miss Nikon




Terug naar “Komende evenementen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 27 gasten