Mocht vorige maand foto's nemen op de bruiloft van de beste vriendin van mijn vriendin. Hun fotograaf zou tot het diner blijven, ik zou de speeches, diner en feest doen. Uiteraard ook gedurende de hele dag geschoten. En je raad het al 5 minuten voor de ceremonie begon het heel hard te regenen en is niet echt meer opgheouden.
Dus veel binnenwerk in vrij donkere omgeving met een D70s die je echt niet boven de iso 500 wilt hebben. Met de tips die ALE altijd post bij de diverse flits vragen ben ik een aardig eind gekomen met behoorlijk goed resultaat (in mijn optiek). Af en toe de kop iets bijgedraaid voor net wat meer licht en de flitser iets meer of minder gegeven.
Tijdens de receptie heb ik gewoon 2 statiefen met paraplu in de hoeken neergezet (met toestemming bruidspaar) in de ruimte. Vielen bijna niet op en gaven mooi licht tijdens het fotograferen.
Uiteraard voldoende batterijen meegenomen die binnen een uur opgladen. Tussendoor dus opgeladen als ik merkte dat 1 van de flitser vertraging kreeg in het opladen.
gaat helemaal goedkomen met jouw ervaring in combinatie met het Nikon TTL flits systeem