Clubleden in Rhijnauwen..

Plaats hier foto's (gemaakt met een Nikon camera) die je graag wilt laten zien. Het gaat hier om de inhoud van de foto's, en niet zozeer om de technische kwaliteiten.
jafje
Forumlid
Forumlid
Ervaringsniveau: *
Contacteer:

Bericht door jafje » di sep 09 2008 3:02 pm

Afbeelding
KOEKJES!

D60, glaswerk

http://jafje1.webs.com

Marco

Bericht door Marco » di sep 09 2008 7:22 pm

joepert schreef:Leuke foto's hoor!
Wat mij opvalt, is dat ik niemand met een statief zie zeulen op één monopod na. Als ik erbij was geweest had ik dat denk ik wel meegenomen, omdat in zo'n schaars verlicht gebouw een statief mij wel van pas was gekomen. Of vonden de meesten het nadeel van het statief (sjouwen, staat in de weg etc.) niet opwegen tegen het voordeel (scherpe foto's in schaars verlichte ruimte). Ik heb gezien in het andere draadje dat er mensen hele mooie foto's hebben gemaakt dus óf er waren toch statieven of ook zonder statief is het allemaal heel goed gelukt. Wie lost het raadsel voor me op? :)
Gewoon met het statief lopen zeulen en hem ook regelmatig gebruikt.

TomT
Clublid
Clublid
Ervaringsniveau: ***
Foto's bewerken toestaan: Nee

Bericht door TomT » zo sep 14 2008 10:52 pm

Ik blijf het een leuke categorie vinden, de clubleden in actie. Het benadrukt dat fotografie op deze manier toch een gezellige groepsactiviteit is en dat we bereid zijn ongewone houdingen aan te nemen om net die leuke plaat te schieten. Ik heb er ook een paar.

1.
Afbeelding

2.
Afbeelding

3.
Afbeelding

Groetjes, Tom
D300+Grip, 35mm f/2.0D, 50mm f/1.8D, 85mm f/1.4D, 105mm f/2.8D Micro, 12-24mm f/4 ED, 16-85mm f/3.5-5.6G ED VR, 17-55mm f/2.8 IF ED, 70-200mm f/2.8 IF ED VR, 70-300mm f/4.5-5.6G VR, TC-17E II, SB800's

johan_s

Re: Clubleden in Rhijnauwen..

Bericht door johan_s » zo sep 14 2008 11:03 pm

TomT schreef:Ik blijf het een leuke categorie vinden, de clubleden in actie. Het benadrukt dat fotografie op deze manier toch een gezellige groepsactiviteit is en dat we bereid zijn ongewone houdingen aan te nemen om net die leuke plaat te schieten. Ik heb er ook een paar.
Hmm sta ik nou op foto 3 met mijn beide ogen dicht foto's te nemen ??? Geen wonder dat mijn foto's nooit scherp zijn .. :wink:

Groet, Johan

Plaats reactie

Terug naar “Foto presentaties”