Stadswandeling Den Haag 20 sept [voorproefje pag 18]

Plaats hier je tips over komende evenementen die interessant kunnen zijn om te fotograferen. Zet de periode/datum en plaats in je onderwerptitel.

Welke zaterdag komt jullie als beste uit?

6 september
10
31%
13 september
5
16%
20 september
17
53%
 
Totaal aantal stemmen: 32

Onderwerp:

Berichtdoor Antoinette » do sep 18 2008 10:39 pm

PeterG schreef:Het is een kort wandelingetje met onderweg (als je dat wilt) het hertekamp tegenover het station. Onderweg nog veel meer te zien.

Peter


Ik houd m'n neus denk ik even bij de route, anders kom ik nooit aan :lol:
Laatst gewijzigd door Antoinette op vr sep 19 2008 6:35 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Say what you like
Do what you feel
Gebruikersavatar
Antoinette

Forumlid
Berichten: 1142


Locatie: Haarlem
Contacteer:

Onderwerp:

Berichtdoor PeterG » do sep 18 2008 10:44 pm

Gelukkig,

Eindelijk een vrouw die wil aankomen in plaats van afvallen :D

Peter
Gebruikersavatar
PeterG

Forumlid
Berichten: 1007


Locatie: Zoetermeer
Ervaringsniveau: *
Foto's bewerken toestaan: Nee
Contacteer:

Onderwerp:

Parkeren

Berichtdoor EmielV » vr sep 19 2008 9:52 am

Maud,

Je hebt een PB.

Groet

EmielV
EmielV



Onderwerp:

Berichtdoor Maud » vr sep 19 2008 11:47 am

We hebben helaas weer wat afmeldingen, de teller staat nu op 36! Ben blij dat we nog wel overblijven met zo'n gezellig grote groep :)

Heb alleen nog geen auto's om de statieven van het Plein naar het Provinciehuis te brengen :(

-------------
Voor de statieven heb ik het volgende nodig, van diegene die zich aangemeld hebben voor de speciale parkeerplaats heb ik 1 of 2 personen nodig die de statieven van andere willen meenemen naar de bewaking.

Die zet zijn/haar auto in de parkeergarage op het Plein, om 9.45 gaat deze auto richting provinciehuis. Na de lunch wordt deze opgehaald en moet in de garage van de tramtunnel, de statieven hebben we namelijk ook 's middags al nodig. Het is wat geregel maar dan krijg je ook wat :).
Laten we dus alle statieven in 1 of 2 auto's neerleggen zodat 2 personen de auto ook kunnen ophalen 's middags.
-------------------
D700 | D90 + MB-D80 | Nikkor AF-S 24-70mm F/2.8G ED | Nikon DX 18-135mm | Nikkor 105mm 2.8 | Nikkor 50mm 1.8 | Nikon AF-S 70-300 F/4.5-5.6 VR | Tamron 17-50 F2.8 | 2x SB-600 | Manfrotto statief
Gebruikersavatar
Maud

Forumlid
Berichten: 3549


Locatie: Zoetermeer
Ervaringsniveau: *
Foto's bewerken toestaan: Nee
Contacteer:

Onderwerp:

Berichtdoor wiggel » vr sep 19 2008 11:50 am

Heb alleen nog geen auto's om de statieven van het Plein naar het Provinciehuis te brengen


Maud,

Je hebt PB

Gr.
Wim
Gebruikersavatar
wiggel

Clublid
Berichten: 168


Locatie: Westland
Ervaringsniveau: ***
Foto's bewerken toestaan: Nee

Onderwerp:

Berichtdoor Patrick » vr sep 19 2008 11:59 am

Maud schreef:We hebben helaas weer wat afmeldingen, de teller staat nu op 36! Ben blij dat we nog wel overblijven met zo'n gezellig grote groep :)

Ik neem TomT in ieder geval mee. Velen van jullie kennen hem al van de uitjes. Hij komt niet zo vaak op het forum zelf. Dus je kan er ook weer eentje bij schrijven.

Net als ik alleen overdag. Dan is het ook nog een beetje weekend voor de familie... ;-)
Patrick | Instagram | Flickr | Nikon D700 + Z6, Fujifilm X spullen en een point-and-shoot camera
Gebruikersavatar
Patrick

Clublid
Berichten: 26812


Locatie: Velserbroek
Ervaringsniveau: *****
Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:

Onderwerp:

Berichtdoor Maud » vr sep 19 2008 12:06 pm

PatrickP schreef:
Maud schreef:We hebben helaas weer wat afmeldingen, de teller staat nu op 36! Ben blij dat we nog wel overblijven met zo'n gezellig grote groep :)

Ik neem TomT in ieder geval mee. Velen van jullie kennen hem al van de uitjes. Hij komt niet zo vaak op het forum zelf. Dus je kan er ook weer eentje bij schrijven.

Net als ik alleen overdag. Dan is het ook nog een beetje weekend voor de familie... ;-)


Gezellig, gezellig!!!!!
D700 | D90 + MB-D80 | Nikkor AF-S 24-70mm F/2.8G ED | Nikon DX 18-135mm | Nikkor 105mm 2.8 | Nikkor 50mm 1.8 | Nikon AF-S 70-300 F/4.5-5.6 VR | Tamron 17-50 F2.8 | 2x SB-600 | Manfrotto statief
Gebruikersavatar
Maud

Forumlid
Berichten: 3549


Locatie: Zoetermeer
Ervaringsniveau: *
Foto's bewerken toestaan: Nee
Contacteer:

Onderwerp:

Berichtdoor Marianne1974 » vr sep 19 2008 12:32 pm

Hoi Maud,

Dit zou mijn eerste fotoshoot worden met jullie. Zou, want vanmorgen tijdens het naar school brengen van mijn dochter op de fiets, ben ik aangereden door een auto. Niets ernstigs, alleen een gekneusde enkel en een geschrokken dochter (die overigens gelukkig op haar eigen fiets zat en niet is aangereden).
Een vriendin van me zei dat ik evengoed zou moeten gaan en gewoon mijn statief als kruk kon gebruiken (was een grapje van haar :evil: )

Maar goed, ik ben voorlopig even onder de pannen en kan dus niet komen morgen. Ik vind het echt erg jammer!

Jullie allen heel veel fotoplezier en ik kijk uit naar de resultaten op het formum.
P.s. het was gelukkig niet mijn schuld, de stoplichten werkten niet en ik ging rechtdoor en zij sloeg af :roll:

Groetjes, Marianne
Marianne1974



Onderwerp:

Berichtdoor Maud » vr sep 19 2008 12:44 pm

Marianne1974 schreef:Hoi Maud,

Dit zou mijn eerste fotoshoot worden met jullie. Zou, want vanmorgen tijdens het naar school brengen van mijn dochter op de fiets, ben ik aangereden door een auto. Niets ernstigs, alleen een gekneusde enkel en een geschrokken dochter (die overigens gelukkig op haar eigen fiets zat en niet is aangereden).
Een vriendin van me zei dat ik evengoed zou moeten gaan en gewoon mijn statief als kruk kon gebruiken (was een grapje van haar :evil: )

Maar goed, ik ben voorlopig even onder de pannen en kan dus niet komen morgen. Ik vind het echt erg jammer!

Jullie allen heel veel fotoplezier en ik kijk uit naar de resultaten op het formum.
P.s. het was gelukkig niet mijn schuld, de stoplichten werkten niet en ik ging rechtdoor en zij sloeg af :roll:

Groetjes, Marianne


Balen!!! Sterkte en doe rustig aan..
D700 | D90 + MB-D80 | Nikkor AF-S 24-70mm F/2.8G ED | Nikon DX 18-135mm | Nikkor 105mm 2.8 | Nikkor 50mm 1.8 | Nikon AF-S 70-300 F/4.5-5.6 VR | Tamron 17-50 F2.8 | 2x SB-600 | Manfrotto statief
Gebruikersavatar
Maud

Forumlid
Berichten: 3549


Locatie: Zoetermeer
Ervaringsniveau: *
Foto's bewerken toestaan: Nee
Contacteer:

Onderwerp:

Berichtdoor Gino » za sep 20 2008 5:20 am

Heb net dit hele draadje nog eens doorgelezen en hulde voor Maud's organisatorische capaciteiten, tot in de puntjes geregeld allemaal, knap werk!!!

Iedereen heel veel plezier gewenst vandaag.
De weergoden zijn (zoals gewoonlijk tijdens NCN forum activiteiten) gunstig gestemd dus dat gaat goedkomen.

Met vriendelijke groeten, Gino :D
"Every man dies, not every man really lives!!!" - William Wallace

http://www.flickr.com/photos/nikongino/
Gebruikersavatar
Gino

Forumlid
Berichten: 3154


Locatie: Chapelle le Pont
Contacteer:

Onderwerp:

Berichtdoor Cookie1397 » za sep 20 2008 5:46 am

Nikon Gino schreef:Heb net dit hele draadje nog eens doorgelezen en hulde voor Maud's organisatorische capaciteiten, tot in de puntjes geregeld allemaal, knap werk!!!

Iedereen heel veel plezier gewenst vandaag.
De weergoden zijn (zoals gewoonlijk tijdens NCN forum activiteiten) gunstig gestemd dus dat gaat goedkomen.

Met vriendelijke groeten, Gino :D


Moet Peter gelijk geven, het is werkelijk perfect geregeld. Petje af voor Maud. Zie alle deelnemers over een paar uurtjes en verheug me erg op deze dag.

Groeten Ed
Nikon Z en Z glas
Gebruikersavatar
Cookie1397

Clublid
Berichten: 3985


Foto's bewerken toestaan: Nee

Onderwerp:

Berichtdoor hans1956 » za sep 20 2008 7:32 am

cookie1397 schreef:
Nikon Gino schreef:Heb net dit hele draadje nog eens doorgelezen en hulde voor Maud's organisatorische capaciteiten, tot in de puntjes geregeld allemaal, knap werk!!!

Iedereen heel veel plezier gewenst vandaag.
De weergoden zijn (zoals gewoonlijk tijdens NCN forum activiteiten) gunstig gestemd dus dat gaat goedkomen.

Met vriendelijke groeten, Gino :D


Moet Peter gelijk geven, het is werkelijk perfect geregeld. Petje af voor Maud. Zie alle deelnemers over een paar uurtjes en verheug me erg op deze dag.

Groeten Ed


Zo ik rij ook over een kwartier naar Den Haag. Het ziet er inderdaad prachtig uit buiten dus gaat helemaal goed komen.
Thuis blijvers, werk ze, have fun, prettige dag enz!!!

Gr. Hans
Gr. Hans

Semi amateur met Mooie pro camera's, een Coolpix P7100 en een analoge F80 met mooi Nikon glaswerk! 

Facebook Flickr
Gebruikersavatar
hans1956

Regiocoördinator
Berichten: 3479


Locatie: NL
Ervaringsniveau: *****
Foto's bewerken toestaan: Nee

Onderwerp:

Berichtdoor Matthieu » za sep 20 2008 8:00 am

Iedereen een heele fijne dag !!!!!!!!! (kon niet mee ivm werk)

en je MOET natuurlijk dit een keer bestellen

besguitstuiter met sallûf (broodje bal met mayo)
Nikon D3 + D3s + 14-24 + 24-70 + 50 + 105 + 70-300 VR + SB-700 +Elinchrome flitskoppen en boxen + nog meer

Kijken doe je met je ogen, fotograferen met je hart


www.matthieuverhoeven.nl
Kunstsite Matthieu
Flickr Matthieu
Laatste boek Matthieu
Gebruikersavatar
Matthieu

Forumlid
Berichten: 2034


Locatie: Heerhugowaard
Ervaringsniveau: *****
Foto's bewerken toestaan: Nee
Contacteer:

Onderwerp:

Berichtdoor Gino » za sep 20 2008 8:20 am

cookie1397 schreef:
Nikon Gino schreef:Heb net dit hele draadje nog eens doorgelezen en hulde voor Maud's organisatorische capaciteiten, tot in de puntjes geregeld allemaal, knap werk!!!

Iedereen heel veel plezier gewenst vandaag.
De weergoden zijn (zoals gewoonlijk tijdens NCN forum activiteiten) gunstig gestemd dus dat gaat goedkomen.

Met vriendelijke groeten, Gino :D


Moet Peter gelijk geven, het is werkelijk perfect geregeld. Petje af voor Maud. Zie alle deelnemers over een paar uurtjes en verheug me erg op deze dag.

Groeten Ed


Peter?????
"Every man dies, not every man really lives!!!" - William Wallace

http://www.flickr.com/photos/nikongino/
Gebruikersavatar
Gino

Forumlid
Berichten: 3154


Locatie: Chapelle le Pont
Contacteer:

Onderwerp:

Berichtdoor ArendOosterlee » za sep 20 2008 8:56 am

Tot zo allemaal!
Het weer ziet er goed uit! :)
ArendOosterlee




Terug naar “Komende evenementen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten