Maar ook veel tonvormige vervorming zoals duidelijk zichtbaar bij 1 en 2.D-80's schreef:Maar het bereik wat ie heeft vind ik wel heel mooi..
D90... de eerste plaatjes....
- EelcoD7100
- Forumlid
- Ervaringsniveau: ****
- Foto's bewerken toestaan: Nee
Klopt wat je zegt Skippy, 't was mij ook al opgevallen.Skippy schreef:Maar ook veel tonvormige vervorming zoals duidelijk zichtbaar bij 1 en 2.D-80's schreef:Maar het bereik wat ie heeft vind ik wel heel mooi..
Maar ik denk dat dit een heel mooi startobjectief voor iemand kan zijn.
Groetjes Eelco
http://500px.com/EelcoVandeKamp
-
- Clublid
- Ervaringsniveau: *
- Foto's bewerken toestaan: Ja
vragen en nog geen antwoorden
Eelco ik begin het nu toch wel een beetje warm te krijgen.
Mijn volgende probleem: Hoe vertel ik het de dames
En als ik de moed heb gehad om dit te vertellen, hoe kom ik dan uit de strijd?
En mag ik dan nog op de bank slapen of wordt het in de schuur?
Ik ga eerst maar rustig over de antwoorden op deze vragen nadenken en als ik die weet afwegen of de consequenties het waard zijn.
Voorlopig ben ik er nog niet uit
Groetjes George
Mijn volgende probleem: Hoe vertel ik het de dames

En als ik de moed heb gehad om dit te vertellen, hoe kom ik dan uit de strijd?
En mag ik dan nog op de bank slapen of wordt het in de schuur?
Ik ga eerst maar rustig over de antwoorden op deze vragen nadenken en als ik die weet afwegen of de consequenties het waard zijn.
Voorlopig ben ik er nog niet uit

Groetjes George

Blijf het objectief bekijken
- Cees
- Forumlid
Heb het toestel uitgebreid vast gehad in Keulen. Lijkt me een prettig toestel als je er eenmaal los op bent. Voor mij als D200 gebruiker nadeel dat je vrij lastig overschakelt naar de continu schieten modus. Maar dat zal wel wennen zijn. Had jammergenoeg geen SD-kaartje bij me om resultaten te kunnen laten zien.
Groet, Cees
Analoog Nikon-speelgoed en wat bijbehorend glaswerk
Lid NCN
In het land der blinden is éénoog koning
Analoog Nikon-speelgoed en wat bijbehorend glaswerk
Lid NCN
In het land der blinden is éénoog koning
- André
- Forumlid
- Ervaringsniveau: ***
- Contacteer:
Dat is een van de redenen wat mij ook een beetje tegenhoud. Ik heb nu een D300 maar moet echt naar een lichtere camera. De D90 is ruim 200 gram lichter en de nieuwe mogelijkheden maken hem voor mij erg interessant, maarrrrrrr Op mijn D300 vind ik de instellingen die je met knoppen kunt maken (ISO, e.d.) erruuuuggggg handig en dat moet met de D90 weer via het menu. Hmmmmm groot dilemmachip54 schreef:Heb het toestel uitgebreid vast gehad in Keulen. Lijkt me een prettig toestel als je er eenmaal los op bent. Voor mij als D200 gebruiker nadeel dat je vrij lastig overschakelt naar de continu schieten modus. Maar dat zal wel wennen zijn. Had jammergenoeg geen SD-kaartje bij me om resultaten te kunnen laten zien.
Fujifilm X-T1 systeemcamera, XF 18-55, XF 55-200, XF 35, XF 56, EF-42 Flitser, VG-XT1 Grip
Verlanglijstje : XF 10-24, XF 23, Donaties zijn nog steeds van harte welkom.
Met de D80 hoef ik niet via de menu om de ISO te verstellen, hetzelfde geld voor de D90 kijk maar naar het plaatje links onder http://a.img-dpreview.com/previews/Niko ... ndview.jpg . Je hoeft alleen maar op het knopje te drukken en aan het wieltje te draaien.flippie17 schreef: Op mijn D300 vind ik de instellingen die je met knoppen kunt maken (ISO, e.d.) erruuuuggggg handig en dat moet met de D90 weer via het menu. Hmmmmm groot dilemma
- André
- Forumlid
- Ervaringsniveau: ***
- Contacteer:
Klopt helemaal, maar volgens mij zat het op de D70 niet onder een knop, maar ik ben bang dat ik er met mijn verhaal helemaal naast en dat er eigenlijk helemaal geen dilemma is (nou ja, op de centen na dan)
Fujifilm X-T1 systeemcamera, XF 18-55, XF 55-200, XF 35, XF 56, EF-42 Flitser, VG-XT1 Grip
Ik heb op Youtube nog een filmpje gevonden waarin over de D90 wordt gesproken
Misschien was ie al bij jullie bekend, maar voor degene die het filmpje nog niet kennen, kijk en "koop"...
(en ik ga nu snel wat naspirine innemen, een doosje of 2....)
Filmpje D90
Misschien was ie al bij jullie bekend, maar voor degene die het filmpje nog niet kennen, kijk en "koop"...

(en ik ga nu snel wat naspirine innemen, een doosje of 2....)
Filmpje D90
Re: D90... de eerste plaatjes....
Ik heb vandaag ook eens een D90 in mijn handen gehad, en ook nog twee keer de ontspanknop ingedrukt. Er zat een Sigma 50-150mm f/2.8 op.
Leuke camera! En stukken lichter dan een D700 met MB-D10 eronder en loodzwaar objectief erop!
Leuke camera! En stukken lichter dan een D700 met MB-D10 eronder en loodzwaar objectief erop!
reactie op een draadje van een +- 1 jaar oud.Remco H schreef:Ik heb vandaag ook eens een D90 in mijn handen gehad, en ook nog twee keer de ontspanknop ingedrukt. Er zat een Sigma 50-150mm f/2.8 op.
reactie slaat in mijn ogen ook nog nergens op
apels met peren dacht ik zo.
Arend
- EelcoD7100
- Forumlid
- Ervaringsniveau: ****
Arend-ho schreef:reactie op een draadje van een +- 1 jaar oud.Remco H schreef:Ik heb vandaag ook eens een D90 in mijn handen gehad, en ook nog twee keer de ontspanknop ingedrukt. Er zat een Sigma 50-150mm f/2.8 op.
reactie slaat in mijn ogen ook nog nergens op
apels met peren dacht ik zo.
Arend

http://500px.com/EelcoVandeKamp
Tja, je moet wat, als je iets kwijt wilt. Dan zoek ik een draadje op, waar het naar mijn idee het best in past. Van de recente draadjes zag ik er niet een. Dan zoek ik wat er het meest op lijkt. Het waren mijn eerste plaatjes met een D90, die van iemand anders is.
Of wou je dat ik voor zoiets simpels gelijk een nieuw draadje open?
Of wou je dat ik voor zoiets simpels gelijk een nieuw draadje open?