bibblepro nederlands

Discussies over fotobewerking en archivering
Plaats reactie
george013

bibblepro nederlands

Bericht door george013 » vr sep 26 2008 9:40 am

Volgens een tip van Roelof heb ik Biblepro in Duitsland gekocht. Per bank betaald, dus geen creditkaart, en netjes opgestuurd gekregen. Het installeren was wel een probleem. Je moet een formulier invullen en dan krijg je een code opgestuurd. Vervolgens start je het programma en vul je je naam en code in.
Mooi fout. Veel mailtjes naar Duitsland, allemaal goed afgehandeld, blijkt dat je je voornaam en achternaam exact op dezelfde manier moet invullen. Staat nergens aangegeven.
Ik heb nu de NEDERLANDSE versie en het recht op de upgrade naar 5.

George

wblink
Forumlid
Forumlid

Re: bibblepro nederlands

Bericht door wblink » za sep 27 2008 1:10 pm

george013 schreef:Volgens een tip van Roelof heb ik Biblepro in Duitsland gekocht. Per bank betaald, dus geen creditkaart, en netjes opgestuurd gekregen. Het installeren was wel een probleem. Je moet een formulier invullen en dan krijg je een code opgestuurd. Vervolgens start je het programma en vul je je naam en code in.
Mooi fout. Veel mailtjes naar Duitsland, allemaal goed afgehandeld, blijkt dat je je voornaam en achternaam exact op dezelfde manier moet invullen. Staat nergens aangegeven.
Ik heb nu de NEDERLANDSE versie en het recht op de upgrade naar 5.

George
OK. Tevreden met BP?

Wat is de bedoeling van je posting?
Willem.

harry bul

Bericht door harry bul » za sep 27 2008 1:12 pm

bibble pro bestel je toch gewoon in Nederland waarom Duitsland of is het daar goedkoper?

gr, Harry

george013

Bericht door george013 » za sep 27 2008 2:31 pm

Het probleem was dat er geen vertegenwoordiging in nederland was en dat ik geen creditkaart heb. In duitsland kon ik kopen met een bankoverschrijving en ik heb een nederlandse versie. Hier vroeg iemand anders naar.

George

Plaats reactie

Terug naar “Fotobewerking en archivering”