En dan kom jij met dit grijze Nikon tasje aanzetten???Hans Braakhuis schreef:Waarom gaat een camera in een camera tas. Iedereen weet dan wat er in zit...
Waterdichte cameratassen
- Hans Braakhuis
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
Dit tasje heb ik zelf niet. Ik verzamel kennis, niet de spullen zelf. Onbetaalbaar.Sietse Vliegen schreef:En dan kom jij met dit grijze Nikon tasje aanzetten???Hans Braakhuis schreef:Waarom gaat een camera in een camera tas. Iedereen weet dan wat er in zit...
En zal dus zelf ook nooit met een Nikon tas lopen (behalve met de ALV).
Heb nog een gele "Nikon" kofferband ergens liggen. Die voorkomt dat je koffer op vakantie tijdens de vliegreis open springt. Maar je weet dan ook vrijwel zeker dat je koffer niet meer op de bagageband van Schiphol (voorbeeld) ligt.
-
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
Gewoon een goede rugzak, je toestel en lenzen in stevige plastic zak, niet te goed afsluiten, maar dichtvouwen.
Echt afsluiten heeft in de tropen een averechts effect, vocht.
Drie weken in Congo en vier in de Amazone op deze manier gaf geen problemen en was zeker niet echt kostbaar.
Zomaar een idee, wat uitgeprobeerd is.
Echt afsluiten heeft in de tropen een averechts effect, vocht.
Drie weken in Congo en vier in de Amazone op deze manier gaf geen problemen en was zeker niet echt kostbaar.
Zomaar een idee, wat uitgeprobeerd is.
Ik heb voor onze vakantie ook de Lowepro Slingshot gekocht, er zit een regenhoes aan de onderkant ingebouwd zodat je binnen no-time in een onverwachtte hoosbui toch je spullen kan beschermen. Zover ik weet is het materiaal van de Slingshot waterafstotend, maar niet waterdicht! Daarom zit die regenhoes erbij...
Heb 'm al een paar maal (helaas) moeten gebruiken en m'n spullen hebben er niet onder geleden, alles nog droog!
Heb hier nog een link naar een filmpje:
http://www.youtube.com/watch?v=h4mmqSU_Mxw
Heb 'm al een paar maal (helaas) moeten gebruiken en m'n spullen hebben er niet onder geleden, alles nog droog!
- Onno
- Clublid
- Ervaringsniveau: *****
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
Heb wat gesnoeid in dit onderwerp. Graag bij het onderwerp blijven en wel op een constructieve manier. Persoonlijke berichten via PB's of email. Vrijblijvend gebabbel alleen in de Coffee Corner.
Laatst gewijzigd door Onno op wo okt 01 2008 11:22 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Clublid
- Ervaringsniveau: *
- Foto's bewerken toestaan: Ja
ben het niet met je eens, maar .............
Ik zou in princiepe ook kiezen voor een onopvallende tas om de foto spulletjes in te doen.
En zeker geen NIKON op de buitenkant.
Je maakt dan veel meer kans dat je de tas met kostbare spulletjes kwijtraakt.
Mijn docht heeft een rugtas van National Geografic, wordt geleverd met een plastic badmuts die je er overheen kan trekken.
Ze heeft hem gekocht bij broer Konijn.
Groetjes George
En zeker geen NIKON op de buitenkant.
Je maakt dan veel meer kans dat je de tas met kostbare spulletjes kwijtraakt.
Mijn docht heeft een rugtas van National Geografic, wordt geleverd met een plastic badmuts die je er overheen kan trekken.
Ze heeft hem gekocht bij broer Konijn.
Groetjes George

Laatst gewijzigd door George Fennes op do okt 02 2008 9:11 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Blijf het objectief bekijken
Miss Nikon schreef:Ik heb voor onze vakantie ook de Lowepro Slingshot gekocht, er zit een regenhoes aan de onderkant ingebouwd zodat je binnen no-time in een onverwachtte hoosbui toch je spullen kan beschermen. Zover ik weet is het materiaal van de Slingshot waterafstotend, maar niet waterdicht! Daarom zit die regenhoes erbij...
Filmpje gezien en ik ben verkocht, net de Lowpro Slingshot 300AW besteld voor het mooie bedrag van 85,- Euro (leek me wel een koopje).