8 en 9 november Maskerade Bodypaintwedstrijd in Venlo

Plaats hier je tips over komende evenementen die interessant kunnen zijn om te fotograferen. Zet de periode/datum en plaats in je onderwerptitel.

Onderwerp:

Re: 8 en 9 november Maskerade Bodypaintwedstrijd in Venlo

Berichtdoor André » ma okt 27 2008 5:10 pm

Zoals ik al zei, ga ik er ook heen, Vorig jaar kon je in de "schilderruimte" prima foto's maken, ook in de speciale fotoruimte (ondanks het matige licht) ging het best wel goed, maar in de zaal waar de show werd gegeven was het een drama. Heeft onze flitsexpert Ale misschien nog goede tips om in die donkere zaal vanuit de concertbak mooie foto's te kunnen maken ?????
Fujifilm X-T1 systeemcamera, XF 18-55, XF 55-200, XF 35, XF 56, EF-42 Flitser, VG-XT1 Grip

Verlanglijstje : XF 10-24, XF 23, Donaties zijn nog steeds van harte welkom.
Gebruikersavatar
André

Forumlid
Berichten: 2603


Locatie: Amersfoort
Ervaringsniveau: ***
Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:

Onderwerp:

Re: 8 en 9 november Maskerade Bodypaintwedstrijd in Venlo

Berichtdoor KvP » wo nov 05 2008 11:26 pm

flippie17 schreef:Ik ben er dit jaar zondag bij en hoop dan eindelijk mijn grote voorbeeld Kees van de Pelt eens te ontmoeten en hem wat geheimen van de smit te kunnen ontfrutsellen.

Wij hebben elkaar al eens ontmoet in Venlo he :wink:
Groeten Kees

Mijn motto: De compositie máákt de foto

Fujifilm X100F
Gebruikersavatar
KvP

Forumlid
Berichten: 2473


Locatie: Asten
Contacteer:

Onderwerp:

Re: 8 en 9 november Maskerade Bodypaintwedstrijd in Venlo

Berichtdoor Riemke » do nov 06 2008 5:26 pm

Ik hoop echt dat ik zaterdag voldoende opgeknapt ben om te gaan. Beetje in de lappenmand :(
Kees, jij bent er al eerder geweest. Wat zijn de meest geschikte objectieven voor dit gebeuren? Ik wil eigenlijk niet teveel meesjouwen. :)
The single most important component of a camera is the twelve inches behind it.
Gebruikersavatar
Riemke

Clublid
Berichten: 3597


Locatie: Heerhugowaard
Contacteer:

Onderwerp:

Re: 8 en 9 november Maskerade Bodypaintwedstrijd in Venlo

Berichtdoor KvP » do nov 06 2008 5:41 pm

Riemke schreef:Ik hoop echt dat ik zaterdag voldoende opgeknapt ben om te gaan. Beetje in de lappenmand :(
Kees, jij bent er al eerder geweest. Wat zijn de meest geschikte objectieven voor dit gebeuren? Ik wil eigenlijk niet teveel meesjouwen. :)

Andee jaren gebruikte ik het meeste de 17-55 en de 80-200 (de laatste vooral voor portret).
Maar nu heb ik de 85mm 1.8 erbij, dus misschien is deze voldoende.
Ik neem nooit geen risico en neem altijd al mijn lenzen mee, er is niets erger dan dat je een lens mist omdat hij thuis ligt en waar je toch veel geld voor betaald heb.
Desnoods laat ik er een paar in de auto liggen, maar thuis laten nóóit.
Groeten Kees

Mijn motto: De compositie máákt de foto

Fujifilm X100F
Gebruikersavatar
KvP

Forumlid
Berichten: 2473


Locatie: Asten
Contacteer:

Onderwerp:

Re: 8 en 9 november Maskerade Bodypaintwedstrijd in Venlo

Berichtdoor Riemke » do nov 06 2008 6:03 pm

Mijn"parel" ( 85 mm 1.4) gaat in ieder geval mee. Daar heb ik in Arnhem bij de Living Statues ook heel veel plezier van gehad en die zal ik zeker zaterdag bij het facepainten inzetten :D
The single most important component of a camera is the twelve inches behind it.
Gebruikersavatar
Riemke

Clublid
Berichten: 3597


Locatie: Heerhugowaard
Contacteer:

Onderwerp:

Re: 8 en 9 november Maskerade Bodypaintwedstrijd in Venlo

Berichtdoor André » do nov 06 2008 7:25 pm

KvP schreef:
flippie17 schreef:Ik ben er dit jaar zondag bij en hoop dan eindelijk mijn grote voorbeeld Kees van de Pelt eens te ontmoeten en hem wat geheimen van de smit te kunnen ontfrutsellen.

Wij hebben elkaar al eens ontmoet in Venlo he :wink:

Da's niet helemaal waar. We stonden zonder dat we het van elkaar wisten, naast elkaar in de ahuuummm "speciale" fotoruimte. We hebben elkaar toen niet gesproken, maar dat gaat deze keer wel gebeuren. Klein krom kereltje met een D90 om zijn nek en weinig haar op zijn kop. Kan niet missen :D :) :mryellow:
Fujifilm X-T1 systeemcamera, XF 18-55, XF 55-200, XF 35, XF 56, EF-42 Flitser, VG-XT1 Grip

Verlanglijstje : XF 10-24, XF 23, Donaties zijn nog steeds van harte welkom.
Gebruikersavatar
André

Forumlid
Berichten: 2603


Locatie: Amersfoort
Ervaringsniveau: ***
Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:

Onderwerp:

Re: 8 en 9 november Maskerade Bodypaintwedstrijd in Venlo

Berichtdoor André » do nov 06 2008 7:32 pm

Helaas kan ik zaterdag niet, maar zondag zal ik in ieder geval mijn 85mm 1.8 veel gaan gebruiken. Net als Riemke heb ik in Arnhem tijdens de world statues veel plezier van mijn 85mm gehad. Verder zal ik (denk ik) mijn Tamron 17-50 en de 70-300 meenemen. En mijn SB800, ik weet echter niet of ik die zal gebruiken. Ik geloof dat Kees op de maskerade zonder werkt, hoewel ik er vorig jaar toch veel met een flitser heb rond zien lopen. Hmmmm Kees, Geef eens een paar goede tips voor instellingen ????
Fujifilm X-T1 systeemcamera, XF 18-55, XF 55-200, XF 35, XF 56, EF-42 Flitser, VG-XT1 Grip

Verlanglijstje : XF 10-24, XF 23, Donaties zijn nog steeds van harte welkom.
Gebruikersavatar
André

Forumlid
Berichten: 2603


Locatie: Amersfoort
Ervaringsniveau: ***
Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:

Onderwerp:

Re: 8 en 9 november Maskerade Bodypaintwedstrijd in Venlo

Berichtdoor KvP » do nov 06 2008 8:02 pm

flippie17 schreef:
KvP schreef:
flippie17 schreef: Klein krom kereltje met een D90 om zijn nek en weinig haar op zijn kop.

Dan moet het niet moeilijk zijn :)
Groeten Kees

Mijn motto: De compositie máákt de foto

Fujifilm X100F
Gebruikersavatar
KvP

Forumlid
Berichten: 2473


Locatie: Asten
Contacteer:

Onderwerp:

Re: 8 en 9 november Maskerade Bodypaintwedstrijd in Venlo

Berichtdoor Veganpix » do nov 06 2008 8:43 pm

KvP schreef:
flippie17 schreef: Klein krom kereltje met een D90 om zijn nek en weinig haar op zijn kop.

Dan moet het niet moeilijk zijn :)

Nou, als je 'krom' weglaat en de D90 vervangt door de D3 kan ik het ook nog zijn. :D
Ik kom zondag en neem mijn 24-70 en 70-200 mee, oh ehm.... misschien loop ik dan toch nog krom :lol: . Flitser laat ik thuis, want KvP flitst daar niet en maakt toch mooie foto's. Dat probeer ik dan ook.
Veganpix



Onderwerp:

Re: 8 en 9 november Maskerade Bodypaintwedstrijd in Venlo

Berichtdoor KvP » do nov 06 2008 9:40 pm

Veganpix schreef:
KvP schreef:
flippie17 schreef: Klein krom kereltje met een D90 om zijn nek en weinig haar op zijn kop.

Dan moet het niet moeilijk zijn :)

Nou, als je 'krom' weglaat en de D90 vervangt door de D3 kan ik het ook nog zijn. :D
Ik kom zondag en neem mijn 24-70 en 70-200 mee, oh ehm.... misschien loop ik dan toch nog krom :lol: . Flitser laat ik thuis, want KvP flitst daar niet en maakt toch mooie foto's. Dat probeer ik dan ook.

Hoho, flitser wel meenemen.

ieder jaar is anders met het licht.
Ik neem hem zéker mee.
Ik wil het niet op mijn geweten hebben als iemand ervan uitga wat ik zeg en dan bedrogen uitkomt, snappie :(
Het kan goed zijn dat mijn flits er zondag niet afgaat.
Groeten Kees

Mijn motto: De compositie máákt de foto

Fujifilm X100F
Gebruikersavatar
KvP

Forumlid
Berichten: 2473


Locatie: Asten
Contacteer:

Onderwerp:

Re: 8 en 9 november Maskerade Bodypaintwedstrijd in Venlo

Berichtdoor Veganpix » vr nov 07 2008 8:56 am

KvP schreef:Hoho, flitser wel meenemen.


Oké, als er dan iemand heel erg krom loopt dan ben ik het met ook nog een flitser bij me. :D
Veganpix




Terug naar “Komende evenementen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 17 gasten