lectuur
-
- Forumlid
- Ervaringsniveau: *
Re: lectuur
Ik weet niet of het aansluit op je wensen, maar het boek: "Master Lightning Guide for portrait photographers" door Christopher Grey (Amherst Media) zou iets kunnen zijn.
Hierin staan onderwerpen of de principes va portret verlichting, uitrustig, belichtingsverhoudingen, basisverlichting, klassieke stijlen, High & low key belichting, achtergronden etc.
Per object/portret staat een tekening erbij hoe de opstelling is tov het model, soort verlichting, welke hoek (x graden tov model) etc. en de gemaakte foto's.
Hierin staan onderwerpen of de principes va portret verlichting, uitrustig, belichtingsverhoudingen, basisverlichting, klassieke stijlen, High & low key belichting, achtergronden etc.
Per object/portret staat een tekening erbij hoe de opstelling is tov het model, soort verlichting, welke hoek (x graden tov model) etc. en de gemaakte foto's.
je omschrijving van de inhoud van het boek sluit precies aan bij mijn wensen, ik ga snel googelen waar ik het boek kan kopen...bedankt!
- PeterG
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
Bol.com € 22,99 incl. verzendkosten.
Peter
Peter
'Licht en verlichting bij digitale fotografie' van Michael Freeman, ongeveer 10,- EUR bij de lokale boekwinkel.
- Gabees
- Forumlid
- Contacteer:
Master Lightning Guide for portrait photographers" door Christopher Grey (Amherst Media) is een absolute aanrader.
Ik zag het boek twee weken geleden bij een bevriend fotografe en heb het direct bij bol besteld. Moest er 1½ week op wachten maar vandaag viel het op de deurmat!
Ik zag het boek twee weken geleden bij een bevriend fotografe en heb het direct bij bol besteld. Moest er 1½ week op wachten maar vandaag viel het op de deurmat!
- PeterG
- Forumlid
- Contacteer:
Ook hier: master lighting guide for portrait photographers van Christopher Grey
(jij hebt de onweer versie zie ik
)
En ook via Bol.com
Peter

En ook via Bol.com