Plaats hier foto's (gemaakt met een Nikon camera) die je graag wilt laten zien. Het gaat hier om de inhoud van de foto's, en niet zozeer om de technische kwaliteiten.
Foto 1 is een mooi moment. Vind alleen de uitvoering slecht. Erg donker. Beeld is beslist te verbeteren. Denk dan gelijk aan het kleurprofiel, wat er nu niet inzit.
Foto 2 vind ik rommelig. Maar ja, amateurvoetbal is anders dan eredivisie (heb beide gefotografeerd in het verleden).
http://www.arjanlaging.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Omdat het kan, wil niet zeggen dat het ook moet!
ik moet zeggen dat als ik nu naar foto 1 kijk ik de gezichten ook wat donker vind. terwijl ik de foto bewerkte op een gecalibreerd scherm ik hier totaal geen indruk van had. erg raar maja ik vind hem hier ook donker. de 2de foto rommelig vind ik idd ook wel waar. maja zoals je zelf al zegt is dit bij amateur voetbal gewoon vaak klote. een mooie volle tribune doet het vaak beter.
en moet jullie ook zeggen dat beide beelden niet met een nikon cam zijn geschoten
Ik vind foto 1 echt mooi, dat venijn op het smoelwerk, ehh pardon gezicht van die "blauwe speler"
En donkere foto's? vind ik persoonlijk mooier dan wat te flets.
Ook kan foto 1 volgens mij nu naar het Bokeh draadje