Ik wil een mooie foto maken van mijn kinderen (jongen en meisje, 13 en 15 jaar) en deze op groot formaat op linnen af laten drukken.
Weten jullie een site waar ik goede voorbeelden kan zien van de mogelijkheden?
Natuurlijk ligt de bal bij mezelf wat het maken betreft, maar ik wil graag ideen opdoen.
Ik doel meer op niet een al te standaard portretje als jullie begrijpen wat ik bedoel.
Ik wil gewoon iets niet allerdaags maken, meerdere kleine foto's rondom, spelen met kleur of zwartwit enz.
Ik doe graag ideeen op om iets aparts te maken.
Niet allerdaags
Niet allerdaags
Groeten Kees
Mijn motto: De compositie máákt de foto
Fujifilm X100F
Mijn motto: De compositie máákt de foto
Fujifilm X100F
- noogle
- Forumlid
- Contacteer:
Re: Niet allerdaags
Apparatuur maakt de fotograaf niet, maar dat is een andere discussie en TS vraagt advies, laten we het ontopic houden (Mozes, wat een moderator antwoord)
Kees, beter goed gejat dan slecht bedacht, dus ik zou gewoon wat sites van fotografen afstruinen, wellicht pik je daar wat origineels (voor zover je daar dan nog van kunt spreken
) op.
Ik zou je zo even geen idee kunnen aangeven, ik zou ook doen wat ik zojuist heb voorgesteld.
Groet,
Michael
Kees, beter goed gejat dan slecht bedacht, dus ik zou gewoon wat sites van fotografen afstruinen, wellicht pik je daar wat origineels (voor zover je daar dan nog van kunt spreken

Ik zou je zo even geen idee kunnen aangeven, ik zou ook doen wat ik zojuist heb voorgesteld.
Groet,
Michael
"The camera doesn't make a bit of difference. All of them can record what you are seeing. But, you have to SEE" (Ernst Haas)
een blog sinds kort: http://www.michaeldevreugd.wordpress.com
een blog sinds kort: http://www.michaeldevreugd.wordpress.com
Kees, ga lekker schieten en kijk welke richting jou bevalt.
Jou kennende kom je er wel uit.
Jou kennende kom je er wel uit.
- Shamrock
- Forumlid
- Ervaringsniveau: *
Misschien kan je de niet alledaagse foto laten afdrukken op niet alledaags materiaal. Linnen kom je tegenwoordig bijna overal tegen. Wij hebben vorig jaar een portret van onze dochter laten afdrukken op tegels van 15 cm x 15 cm. De totale grootte van dit portret is 105 cm x 130 cm. Deze hangt nu zo'n anderhalf jaar in de huiskamer en ik moet zeggen het is erg fraai geworden.
Bij vlagen ben ik geniaal..... Helaas is het hier altijd windstil!.
- Mike-Nikon
- Forumlid
- Ervaringsniveau: *****
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
Laten we proberen om deze vraag zo goed mogelijk te beantwoorden.....
GEEN opmerking die buiten het doel van de vraag om gaan aub.
Deze zijn dus ook verwijderd.
GEEN opmerking die buiten het doel van de vraag om gaan aub.
Deze zijn dus ook verwijderd.
Canon EOS-R3 met Canon RF 24-70mm F2.8L IS USM.
Maar dan van Nikon......En iets met een Z.
Maar dan van Nikon......En iets met een Z.