Nikon D3x....Officieel!!
Re: Nikon D3x....Officieel!!
Een beetje gechargeerd: de 24Mp FF uitvoering van de D300, @ a price.
Het is dan inderdaad zover dat hij nu leverbaar is.
Dat kondigde Konijnenberg al vanaf het begin aan, dat vandaag daarvoor de datum is. Daar is hij echter nog altijd niet op voorraad volgens de website.
Bij Foka was dat vandaag ook lange tijd zo, maar daar is inmiddels verandering in gekomen.
Bij Kamera Express is hij trouwens ook gewoon te koop, al staat hij niet in het overzicht. Daardoor lijkt het alsof hij daar niet leverbaar is, maar de schijn bedriegt hier.
Dus inderdaad... leverbaar vanaf 19 december 2008.
Niet dat dat voor mij zoveel uitmaakt, want om even € 7.000,- neer te tellen voor een camera, dat vind ik nogal wat!
Maar stoer is hij wel!
Dat kondigde Konijnenberg al vanaf het begin aan, dat vandaag daarvoor de datum is. Daar is hij echter nog altijd niet op voorraad volgens de website.
Bij Foka was dat vandaag ook lange tijd zo, maar daar is inmiddels verandering in gekomen.
Bij Kamera Express is hij trouwens ook gewoon te koop, al staat hij niet in het overzicht. Daardoor lijkt het alsof hij daar niet leverbaar is, maar de schijn bedriegt hier.
Dus inderdaad... leverbaar vanaf 19 december 2008.
Niet dat dat voor mij zoveel uitmaakt, want om even € 7.000,- neer te tellen voor een camera, dat vind ik nogal wat!

Maar stoer is hij wel!

- a90
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
De voorbeelden met testfoto's zijn nu overal te vinden.
Een aardige is deze wel:
http://www.digitalrev.com/en/nikon-d3x- ... ticle.html
Het geeft wat mij betreft aan dat tot ISO 1600 hij gewoon prima te gebruiken is.
Een aardige is deze wel:
http://www.digitalrev.com/en/nikon-d3x- ... ticle.html
Het geeft wat mij betreft aan dat tot ISO 1600 hij gewoon prima te gebruiken is.
D50 met 18-55 in een Vanguard tasje en nog wat Nikon spul
A wiser fellow than myself once said "Sometimes you eat the bar and sometimes the bar, well, he eats you"
A wiser fellow than myself once said "Sometimes you eat the bar and sometimes the bar, well, he eats you"
Hallo
in de eerste plaats allemaal een prettige kerst toegewenst, bij mij gelukkig ook,want ik stond vanmorgen in de fotozaak met de nieuwe D3X in mijn handen en kon me amper bedwingen om hem te kopen, wat een prachtig apparaat.
Ben uiteindelijk toch met de 24-70 lens de deur uitgegaan want het is wel weer een heleboel geld en er komt steeds weer een nieuwe een betere, een mooiere, gelukkig achteraf bekeken, liep ik de deur uit met lens maar zonder deze camera en bedacht me dat volgend jaar deze misschien net als mijn nieuwe camera van afgelopen jaar dan weer oud is
groetjes
Margreet
in de eerste plaats allemaal een prettige kerst toegewenst, bij mij gelukkig ook,want ik stond vanmorgen in de fotozaak met de nieuwe D3X in mijn handen en kon me amper bedwingen om hem te kopen, wat een prachtig apparaat.
Ben uiteindelijk toch met de 24-70 lens de deur uitgegaan want het is wel weer een heleboel geld en er komt steeds weer een nieuwe een betere, een mooiere, gelukkig achteraf bekeken, liep ik de deur uit met lens maar zonder deze camera en bedacht me dat volgend jaar deze misschien net als mijn nieuwe camera van afgelopen jaar dan weer oud is
groetjes
Margreet
- gongon
- Clublid
- Ervaringsniveau: ***
- Foto's bewerken toestaan: Ja
Daar heb je helemaal gelijk in. Al zou ik de D3x wel willen kopen.margreet schreef:Hallo
groetjes
Margreet
Groetjes Gonnie.
Veel beloven weinig geven doet de gek in vreugde leven.
Veel beloven weinig geven doet de gek in vreugde leven.
- a90
- Forumlid
Het is een prachtige machine maar niet voor allround gebruik. Wat ik er van lees is het echt tot 1600 iso te gebruiken maar niet daar overheen (tenzij je moet). Het zou een mooi paar vormen met een D3.
Ik neig ernaar om er eentje te kopen al wil ik even januari afwachten wat er gebeurd met de prijs. Ben benieuwd
Ik neig ernaar om er eentje te kopen al wil ik even januari afwachten wat er gebeurd met de prijs. Ben benieuwd

Vanmiddag even wezen neuzen bij Calumet. Daar stond hij ook te pronken achter het glas.................. en hij stond er goed.margreet schreef:ik stond vanmorgen in de fotozaak met de nieuwe D3X in mijn handen
Ik ben snel doorgelopen, alsof ik hem niet gezien had

- a90
- Forumlid
Hier nog wat voorbeeldjes dan (waarvan een paar met de 400mm 2.8, over een combinatie gesproken
)
http://www.pbase.com/jeff1959/d3x_samples_dec_08
Als je op een foto klikt selecteer dan als formaat original, dan krijg je de volledige plaat te zien

http://www.pbase.com/jeff1959/d3x_samples_dec_08
Als je op een foto klikt selecteer dan als formaat original, dan krijg je de volledige plaat te zien