Problemen met Sigma HSM objectieven op de D200

Discussies over al het andere dat je bij fotografie nodig hebt. Denk aan tassen, filters, etc.

Onderwerp:

Problemen met Sigma HSM objectieven op de D200

Berichtdoor Onno » wo dec 21 2005 6:08 pm

Sigma heeft kenbaar gemaakt er issues zijn met haar HSM serie objectieven op de D200. Er zit een bug in de firmware van deze objectieven waardoor de AF schakelaar achterop de D200 niet werkt.

http://www.sigma-photo.co.jp/english/ne ... 21_hsm.htm
Gebruikersavatar
Onno

Clublid
Berichten: 3274


Locatie: Houten
Ervaringsniveau: *****
Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:

Onderwerp:

Berichtdoor everkaik » wo dec 21 2005 9:20 pm

Ben ik blij dat ik alleen maar Nikkor objectieven heb :wink:
Maar die software wordt vast vernieuwd, neem ik aan.
everkaik



Onderwerp:

firmwarebug in sigma objectieven

Berichtdoor activatortje » di dec 27 2005 5:53 pm

Vanmiddag (27 dec 2005 ) telefonisch contact gehad met sigma benelux. de firmware update software was nog niet in nederland beschikbaar en het zou nog wel even duren aleer het zover is. advies : bel over een paar weken maar eens terug. de importeur weet nog niet of de update "flashable" is of dat er wellicht ( electronische ) onderdelen moeten worden vervangen. dat is afhankelijk van de productiedatum en het type lens , zo werd mij medegedeeld. we wachten maar af dan......
activatortje



Onderwerp:

Berichtdoor Edje » ma mar 06 2006 6:58 pm

is er inmiddels al wat over bekend??
Edje

Forumlid
Berichten: 108


Ervaringsniveau: ****

Onderwerp:

Berichtdoor Kane » di mar 07 2006 12:19 pm

Vreemd at software nog niet beschikbaar is in NL. Alsof je een menu in de lens hebt die afgelezen moet worden in een bepaalde taal en alsof je software per boot uit een ver land moet laten komen. Ik denk dat ze nog geen oplossing hebben.... ik heb een 50-500 eerst maar eens proberen in de winkel. Geldt dit probleem voor alle Sigma objectieven?
Jan
Kane




Terug naar “Overige fotoapparatuur”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten