een meeuw
- ArjanAanraad
- Clublid
- Ervaringsniveau: ***
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
Re: een meeuw
Hoi,
Ik weet niet goed wat ik met deze foto moet..... :mrgreen:
Ik weet niet goed wat ik met deze foto moet..... :mrgreen:
- Patrick
- Clublid
- Ervaringsniveau: *****
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
Als je er niet bij gezet had dat het je om de meeuw gaat, dan had ik het slechts kunnen vermoeden. Ik zie té veel op de foto, en ook is bijna alles behoorlijk scherp. De achtergrond leid teveel af, het onderwerp is te klein.
Kortom: mij kan deze foto niet echt bekoren.
Kortom: mij kan deze foto niet echt bekoren.
Gezien het aantal reactie's, jij niet alleen.
Jammer van het standpunt, meeuw valt helemaal weg tegen de rommelige achtergrond. Volgende keer misschien meer inzoomen en een ander standpunt kiezen.
Deze foto is niet echt "showcase waardig" om een populaire opmerking op een ander forum te gebruiken.
Hij staat dan wel niet in foto beoordelingen, maar een beetje kritisch mogen we best wel blijven.
Jammer van het standpunt, meeuw valt helemaal weg tegen de rommelige achtergrond. Volgende keer misschien meer inzoomen en een ander standpunt kiezen.
Deze foto is niet echt "showcase waardig" om een populaire opmerking op een ander forum te gebruiken.
Hij staat dan wel niet in foto beoordelingen, maar een beetje kritisch mogen we best wel blijven.
"Jammer van het standpunt, meeuw valt helemaal weg tegen de rommelige achtergrond. Volgende keer misschien meer inzoomen en een ander standpunt kiezen."
De reacties zijn mij duidelijk.
Op een groter scherm lijkt hij dichter bij en zich meer te onderscheiden van de achtergrond.
Aldoende leert men.
Ik ga nu eerst op vakantie naar La Palma. Kan ik oefenen.
Bedankt voor de reacties
gr. Jur
Op een groter scherm lijkt hij dichter bij en zich meer te onderscheiden van de achtergrond.
Aldoende leert men.
Ik ga nu eerst op vakantie naar La Palma. Kan ik oefenen.
Bedankt voor de reacties
gr. Jur
- Patrick
- Clublid
- Ervaringsniveau: *****
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
Je kan waarschijnlijk door een uitsnede te maken een beter resultaat kunnen bereiken. Een topper wordt het niet, maar beter wordt het zeker!Jur55 schreef:"Jammer van het standpunt, meeuw valt helemaal weg tegen de rommelige achtergrond. Volgende keer misschien meer inzoomen en een ander standpunt kiezen."
Aldoende leert men.
Laat je de resultaten zien van de vakantie?