een meeuw

Plaats hier foto's (gemaakt met een Nikon camera) die je graag wilt laten zien. Het gaat hier om de inhoud van de foto's, en niet zozeer om de technische kwaliteiten.
Plaats reactie
Jur55

een meeuw

Bericht door Jur55 » do jan 22 2009 10:12 pm

Een meeuw in Pernis

Afbeelding

ArjanAanraad
Clublid
Clublid
Ervaringsniveau: ***
Foto's bewerken toestaan: Nee
Contacteer:

Re: een meeuw

Bericht door ArjanAanraad » vr jan 23 2009 12:26 am

Hoi,
Ik weet niet goed wat ik met deze foto moet..... :mrgreen:
NCN lid but still wondering......keep it clear!

http://www.arjanaanraad.nl

Patrick
Clublid
Clublid
Ervaringsniveau: *****
Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:

Bericht door Patrick » vr jan 23 2009 12:30 am

Als je er niet bij gezet had dat het je om de meeuw gaat, dan had ik het slechts kunnen vermoeden. Ik zie té veel op de foto, en ook is bijna alles behoorlijk scherp. De achtergrond leid teveel af, het onderwerp is te klein.

Kortom: mij kan deze foto niet echt bekoren.
Patrick | Instagram | Flickr | Nikon Z8 + Zf + D700 plus best veel glaswerk, een Fujifilm X-T3 met wat objectieven en een Leica Q3 point-and-shoot

Marco

Bericht door Marco » vr jan 23 2009 12:34 am

Gezien het aantal reactie's, jij niet alleen.

Jammer van het standpunt, meeuw valt helemaal weg tegen de rommelige achtergrond. Volgende keer misschien meer inzoomen en een ander standpunt kiezen.

Deze foto is niet echt "showcase waardig" om een populaire opmerking op een ander forum te gebruiken.
Hij staat dan wel niet in foto beoordelingen, maar een beetje kritisch mogen we best wel blijven.

Jur55

Bericht door Jur55 » vr jan 23 2009 10:27 am

"Jammer van het standpunt, meeuw valt helemaal weg tegen de rommelige achtergrond. Volgende keer misschien meer inzoomen en een ander standpunt kiezen."

De reacties zijn mij duidelijk.
Op een groter scherm lijkt hij dichter bij en zich meer te onderscheiden van de achtergrond.
Aldoende leert men.

Ik ga nu eerst op vakantie naar La Palma. Kan ik oefenen.

Bedankt voor de reacties
gr. Jur

Patrick
Clublid
Clublid
Ervaringsniveau: *****
Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:

Bericht door Patrick » vr jan 23 2009 11:58 am

Jur55 schreef:"Jammer van het standpunt, meeuw valt helemaal weg tegen de rommelige achtergrond. Volgende keer misschien meer inzoomen en een ander standpunt kiezen."

De reacties zijn mij duidelijk.
Op een groter scherm lijkt hij dichter bij en zich meer te onderscheiden van de achtergrond.
Aldoende leert men.
Je kan waarschijnlijk door een uitsnede te maken een beter resultaat kunnen bereiken. Een topper wordt het niet, maar beter wordt het zeker!

Laat je de resultaten zien van de vakantie?
Patrick | Instagram | Flickr | Nikon Z8 + Zf + D700 plus best veel glaswerk, een Fujifilm X-T3 met wat objectieven en een Leica Q3 point-and-shoot

Plaats reactie

Terug naar “Foto presentaties”