Ik vond het best lastig inderdaad en had het idee bereik tekort te komen. Ik heb op dit moment ook geen converter meer. De TC 1.4 heb ik onlangs verkocht omdat ik naar de TC 1.7 wil, maar die heb ik nog niet. Inderdaad op Continu High geschoten met de combi D2Hs/70-200. Misschien beter volgende keer de D2X meenemen, dan houd je nog wat over als je moet croppen. Wat me vooral opviel was het tempo van het spel, maar dat komt uiteraard vanwege het kunstgras. Ik heb alleen op gras gespeeld.
W.b. de kleuren: ik ben een beetje aan het experimenteren geweest met de Cameraprofiles in Lightroom, misschien dat daardoor de kleuren wat te fel zijn? Ach, een mens probeert wel eens wat. Het was een beetje aan de frisse kant vanmiddag anders had ik nog wel even bij de wedstrijd erna blijven kijken. Mijn oude club (AMVJ) moest spelen.
Volgend seizoen wil mijn jongste dochter gaan hockeyen. Wellicht ben ik dan vaker langs de lijn te vinden.
De WB stond inderdaad op Automatisch. Die kleurtemperatuur kwam m.i. het dichtst bij de werkelijkheid. Alles in NEF geschoten dus ik kan nog wel wat sleutelen. Ik zal eens kijken of ik er nog wat bruikbaars tussen heb zitten.
Nog even met de kleuren aan het stoeien geweest:
6.
7.

The single most important component of a camera is the twelve inches behind it.