Daar zijn we altijd benieuwd naar. Ik denk dat Theo heel veel kent maar je kan nooit weten.fra-ha schreef:..... Veere en Middelburg? Anders heb ik nog wel een paar plekjes die je niet mag overslaan.
B.v.d. en groet,
ALE
Daar zijn we altijd benieuwd naar. Ik denk dat Theo heel veel kent maar je kan nooit weten.fra-ha schreef:..... Veere en Middelburg? Anders heb ik nog wel een paar plekjes die je niet mag overslaan.
Ja hoor. Ik niet zo (verdwaal nog in mijn eigen straat) maar Annet is bekend met ieder kinderkopje in Middelburg. Ze struikeld nog al vaak want ze kijkt alleen maar naar mooie mannen ipv te kijken waar ze looptDe mensen die zaterdag gaan "proeflopen", zij die bekend in Veere en Middelburg?
Tenzij we 's avonds de hotelbar leeg drinkenALE schreef:Dat gaat helemaal goed komen. Geen twijfel over mogelijk. Zaterdags lekker een hotel in om fris aan de start te verschijnen![]()
Cheers,
ALE
Dat gebeurt toch wel, is overmachtrocksoff schreef:Tenzij we 's avonds de hotelbar leeg drinken.
De uitdrukking 'pollen' is mij onbekend, maar allemaal hetzelfde hotel is geen gek idee.rocksoff schreef:Miss een idee om te pollen en dan met ze allen in 1 hotel te gaan?
Heet dat hier geen poll? Dat iedereen kan stemmen op een stelling?Roelof schreef:De uitdrukking 'pollen' is mij onbekend, maar allemaal hetzelfde hotel is geen gek idee.rocksoff schreef:Miss een idee om te pollen en dan met ze allen in 1 hotel te gaan?
Wie wil er allemaal gaan hotellen en wie weet er een geschikt hotel? Als ik alleen voor mezelf een plekkie moet zoeken dan red ik dat wel, maar als we met een hele club gaan dan moeten we als de <***piep***> iets afspreken, want het is nog maar een maand.
O, bedoel je dat.rocksoff schreef:Heet dat hier geen poll? Dat iedereen kan stemmen op een stelling?