Tja, dat heb je wel eens met bepaalde draadjes. Dat is binnen grenzen ook niet erg, tenzij je dat als TS even aangeeft; het is tenslotte jouw draadje. Ik geloof niet dat het off-topic gaan een doel op zich is voor bepaalde mensen.natuurfotograaf schreef:Ik merk dat er altijd mensen op dit forum rondstruinen die heel graag offtopic gaan, waarom???
ik vind dat hier echt wel eens iets aan gedaan mag worden!
wat ik wel grappig vind is dat iedereen het maar over vogelfotografie heeft. ik heb het daar niet eens over gehad! vogels fotograferen is zowiezo niet mijn ding.
Ik geloof overigens ook dat Yoyo het beste met ons voorheeft, maar hij draaft hier wellicht een beetje door in zijn enthousiasme. Maar ik denk dat een hoop mensen zijn bijdragen hier zeer op waarde schatten (ik lees ze altijd graag). En ik kan zijn visie ook wel begrijpen. Maar niet iedereen stelt dezelfde eisen aan zijn werk en apparatuur. Gelukkig maar; het zou een rare wereld worden als iedereen met het hierboven genoemde rond zou lopen (of in een wagentje achter zich aan sleept).
Hoe dan ook: je kan altijd even de moderator waarschuwen als je niet tevreden bent over een draadje door op dat driehoekje rechtsboven in elk berichtje te drukken.