*TEST* LUMIX LX3 en D-Lux 4, tassen, filters enz.
-
- Clublid
- Ervaringsniveau: *
- Foto's bewerken toestaan: Ja
Re: *TEST* LUMIX LX3 en D-Lux 4, tassen, filters enz.
Hoi Mike ik zocht al naar dat woord maar kon er even niet opkomenmikemix schreef:Dit heet RETRO. Tasje is top.

Maar bedankt voor de aanvulling.
Groetjes George

Blijf het objectief bekijken
- gongon
- Clublid
- Ervaringsniveau: ***
Ik vind dat tasje juist heel erg mooi, zou er haast een LX3 of D-Lux 4 voor gaan kopen.
En ik ben ook een vrouw hoor
, en heb eind maart en begin april ook al wat gepost, maar dacht al dat er toen overheen gelezen was, Kees wilde toen ook een LX3 en wilde weten waar hij te krijgen was in het zwart toen heb ik gepost dat ze hem bij KE op voorraad hadden.
En ik ben ook een vrouw hoor

Groetjes Gonnie.
Veel beloven weinig geven doet de gek in vreugde leven.
- Eeuw
- Forumlid
- Ervaringsniveau: *****
- Contacteer:
Nou moe Gon, hoe kon ik daar nou overheen kijken..gongon schreef:Ik vind dat tasje juist heel erg mooi, zou er haast een LX3 of D-Lux 4 voor gaan kopen.
En ik ben ook een vrouw hoor, en heb eind maart en begin april ook al wat gepost, maar dacht al dat er toen overheen gelezen was, Kees wilde toen ook een LX3 en wilde weten waar hij te krijgen was in het zwart toen heb ik gepost dat ze hem bij KE op voorraad hadden.

*´¨ )
¸.•´¸.•´¨) ¸.•*¨)
(¸.•´ (¸.•´ (¸.•*´¯`*•>
There are two kinds of photographers: those who make pictures, and those who talk about it.
¸.•´¸.•´¨) ¸.•*¨)
(¸.•´ (¸.•´ (¸.•*´¯`*•>
There are two kinds of photographers: those who make pictures, and those who talk about it.
- Eeuw
- Forumlid
- Contacteer:
Haha, leuk zeg. Voor ieder wat wils.Skippy schreef: Groter tasje? Kijk hier eens http://www.lx3-photography.com/search/l ... CCESSORIES
Ik hou het toch eventjes bij compact. Gewoon mijn retrotasje mee. De tube is gewoon een hebbedingetje natuurlijk en een prima mogelijkheid om zo af en toe een filter erop te kunnen schroeven.
*´¨ )
¸.•´¸.•´¨) ¸.•*¨)
(¸.•´ (¸.•´ (¸.•*´¯`*•>
¸.•´¸.•´¨) ¸.•*¨)
(¸.•´ (¸.•´ (¸.•*´¯`*•>
En je krijgt allerlei gedragscodes/herkenningstekens. Als je het tasje rechts draagt, schiet je in raw, draag je 'm links, dan schiet je jpegSkippy schreef:Groter tasje? Kijk hier eens http://www.lx3-photography.com/search/l ... CCESSORIES

Is dat dezelfde theorie als dat een man links of rechtsdragend is?joepert schreef:En je krijgt allerlei gedragscodes/herkenningstekens. Als je het tasje rechts draagt, schiet je in raw, draag je 'm links, dan schiet je jpegSkippy schreef:Groter tasje? Kijk hier eens http://www.lx3-photography.com/search/l ... CCESSORIES![]()

Groeten Kees
Mijn motto: De compositie máákt de foto
Fujifilm X100F
Mijn motto: De compositie máákt de foto
Fujifilm X100F
Zolang het maar geen zakdoeken worden, want dan duik je op voorhand een andere scene in 

- Eeuw
- Forumlid
- Contacteer:
Dames!!!
*´¨ )
¸.•´¸.•´¨) ¸.•*¨)
(¸.•´ (¸.•´ (¸.•*´¯`*•>
¸.•´¸.•´¨) ¸.•*¨)
(¸.•´ (¸.•´ (¸.•*´¯`*•>
- gongon
- Clublid
- Ervaringsniveau: ***
Zo dat zijn leuke spulletjes voor de LX3, ga er misschien toch maar over denken om ook een LX3 aan te schaffen.

Geeft niks hoor, ben niet zo opvallend.Eeuw schreef:Nou moe Gon, hoe kon ik daar nou overheen kijken..gongon schreef:Ik vind dat tasje juist heel erg mooi, zou er haast een LX3 of D-Lux 4 voor gaan kopen.
En ik ben ook een vrouw hoor, en heb eind maart en begin april ook al wat gepost, maar dacht al dat er toen overheen gelezen was, Kees wilde toen ook een LX3 en wilde weten waar hij te krijgen was in het zwart toen heb ik gepost dat ze hem bij KE op voorraad hadden.

Groetjes Gonnie.
- Cyrus
- Clublid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
Grappig: Russische roulette

- Eeuw
- Forumlid
- Contacteer:
Iemand wilde weten waar deze lensdop te koop was?

Ik heb hem nog niet gekocht omdat ik niet weet of het in mijn inmiddels-fameuze-echte-mannen-tasje past.
Ik vond deze link met allerlei leuks. Onder andere deze dop voor € 11.80.
Verder nog een hoop Voigtländer en Zeiss spul. Erg lekker om eens rond te neuzen.

Ik heb hem nog niet gekocht omdat ik niet weet of het in mijn inmiddels-fameuze-echte-mannen-tasje past.

Ik vond deze link met allerlei leuks. Onder andere deze dop voor € 11.80.
Verder nog een hoop Voigtländer en Zeiss spul. Erg lekker om eens rond te neuzen.
*´¨ )
¸.•´¸.•´¨) ¸.•*¨)
(¸.•´ (¸.•´ (¸.•*´¯`*•>
¸.•´¸.•´¨) ¸.•*¨)
(¸.•´ (¸.•´ (¸.•*´¯`*•>
Inderdaad leuke site. Ik zie alleen nergens staan dat ze buiten Frankrijk leveren.
- Eeuw
- Forumlid
- Contacteer:
Mocht het nodig zijn, regel ik dat toch voor je. Ik zag al wel dat zo'n dopje €10 porto kost. Beetje veel eigenlijk.joepert schreef:Inderdaad leuke site. Ik zie alleen nergens staan dat ze buiten Frankrijk leveren.
*´¨ )
¸.•´¸.•´¨) ¸.•*¨)
(¸.•´ (¸.•´ (¸.•*´¯`*•>
¸.•´¸.•´¨) ¸.•*¨)
(¸.•´ (¸.•´ (¸.•*´¯`*•>
Yep, inderdaad niet mis.
Ik zat meer te kijken naar Voigtländer-spulletjes, die kun je in Nederland bij mijn weten niet kopen (anders dan via Ebay) en ik overweeg de aanschaf van een manuele prime, gewoon voor de lol. Die Voigtländers hebben CPU en willen dus ook werken op mijn D60. Maar da's weer een heel ander verhaal. Bedankt voor het aanbod in ieder geval!
Ik zat meer te kijken naar Voigtländer-spulletjes, die kun je in Nederland bij mijn weten niet kopen (anders dan via Ebay) en ik overweeg de aanschaf van een manuele prime, gewoon voor de lol. Die Voigtländers hebben CPU en willen dus ook werken op mijn D60. Maar da's weer een heel ander verhaal. Bedankt voor het aanbod in ieder geval!