Zal ik wel ,zal ik niet, zal ik wel , zal ik niet , zal ....
Zal ik wel ,zal ik niet, zal ik wel , zal ik niet , zal ....
Zit te twijfelen of ik de 24-70 Nano zal aanschaffen. Hoe vreemd het ook klinkt... Heb me zelf de deadline gesteld van morgen 12:00 uur anders blijf ik twijfelen.
Nu lees ik her en der de mindere punten van dit objectief icm de D300( scherpte , sensorflair etc) . Het begrepen dat er mindere ervaringen zijn , maar nu zijn er vast wel ervaringen van anderen dan de topics hier op de site. Hert bedrag van € 1500,= is geen kattepis , maar mijn objectief 35-70 f2.8 gaat de deur uit en zal daar ook wel iets voor krijgen
Kortom: Wie kan me iets vertellen over de ervaringen van de 24-70 F2.8 Nano icm de D300
Hoor graag
BVD
www.galleryphoto.nl
Nu lees ik her en der de mindere punten van dit objectief icm de D300( scherpte , sensorflair etc) . Het begrepen dat er mindere ervaringen zijn , maar nu zijn er vast wel ervaringen van anderen dan de topics hier op de site. Hert bedrag van € 1500,= is geen kattepis , maar mijn objectief 35-70 f2.8 gaat de deur uit en zal daar ook wel iets voor krijgen
Kortom: Wie kan me iets vertellen over de ervaringen van de 24-70 F2.8 Nano icm de D300
Hoor graag
BVD
www.galleryphoto.nl
- EelcoD7100
- Forumlid
- Ervaringsniveau: ****
- Foto's bewerken toestaan: Nee
Re: Zal ik wel ,zal ik niet, zal ik wel , zal ik niet , zal ....
Woon je dicht bij de winkel waar je hem gaat kopen?
Mocht dit meevallen dan zou ik hem zeker halen, uiteraard goed testen van tevoren.( en bij twijfel in de winkel dus niet kopen)
En calculeer in dat ie tegen kan vallen, als dit zo is dan is de teleurstelling minder.
Wij gebruiken hem op een D-80/90 en hij gaat hier als de brandweer..
Groeten Eelco & Monique
Mocht dit meevallen dan zou ik hem zeker halen, uiteraard goed testen van tevoren.( en bij twijfel in de winkel dus niet kopen)
En calculeer in dat ie tegen kan vallen, als dit zo is dan is de teleurstelling minder.

Wij gebruiken hem op een D-80/90 en hij gaat hier als de brandweer..
Groeten Eelco & Monique
http://500px.com/EelcoVandeKamp
geen enkel probleem. perfecte combinatie.
ajuus
emiel
ajuus
emiel
WEBsite: https://docs.com/emiel-stroeve
Alsof je over een broodje gezond van de stationsrestauratie praat.D-90s schreef: En calculeer in dat ie tegen kan vallen, als dit zo is dan is de teleurstelling minder.![]()
Ik vind het een rot bereik op DX, ik mis de groothoek die de 17-55 wel heeft. Verder zeg ik er niks over.
- willemr
- Forumlid
- Contacteer:
Ik heb hem gehad en weer weggedaan (voor zover je van wegdoen kan spreken als je hem aan je vader geeft). Kwaliteit en dergelijke van de lens waren magnifiek, maar het bereik vond ik niet lekker. Ik heb daarom de 17-55 gehaald en die vind ik lekkerder qua bereik.
Heb de stoute schoenen aangetrokken en heb hem maar besteld
Wanneer je goed nadewnklt is het een bak met geld , m aar ga er vanuit dat ik van dit objectief lang en veel plezier zal hebben , en op een eventuele toekomstige FX body zal komen :mrgreen:
Thanks voor de reactie's
WWW.GALLERYPHOTO.NL

Wanneer je goed nadewnklt is het een bak met geld , m aar ga er vanuit dat ik van dit objectief lang en veel plezier zal hebben , en op een eventuele toekomstige FX body zal komen :mrgreen:

Thanks voor de reactie's
WWW.GALLERYPHOTO.NL
Als ik je site bekijk doe je veel portrait.
In dat geval had je ook naar een tweedehands 28-70/2.8 kunnen kijken. Te krijgen voor 900 euro en deze doet het beter met huidstinten.
In dat geval had je ook naar een tweedehands 28-70/2.8 kunnen kijken. Te krijgen voor 900 euro en deze doet het beter met huidstinten.
Heb deze lens zelf ook, geen klachten over.
Vind het een heerlijke lens, best veel bereik, ligt er wel aan wat je fotografeert natuurlijk.
Lekker lichtsterk, mis alleen wat grootboek, maar dat komt wel.
Succes met je aankoop.
Vind het een heerlijke lens, best veel bereik, ligt er wel aan wat je fotografeert natuurlijk.
Lekker lichtsterk, mis alleen wat grootboek, maar dat komt wel.

Succes met je aankoop.
- Brenzef
- Forumlid
- Ervaringsniveau: *
- Foto's bewerken toestaan: Nee
Ook overwogen, niet gekocht.
- Lichtsterkte heb ik niet nodig
- Gewicht is aanzienlijk
- Kwaliteit gaat niet opwegen tegen het altijd die extra kilo meesjouwen.
En de 24-85 3,5 ~ 4,5 doet het prima
en kost 1/15e
- Lichtsterkte heb ik niet nodig
- Gewicht is aanzienlijk
- Kwaliteit gaat niet opwegen tegen het altijd die extra kilo meesjouwen.
En de 24-85 3,5 ~ 4,5 doet het prima

- Marcel079
- Forumlid
- Ervaringsniveau: *
- Contacteer:
Een tijdje geleden had ik dezelfde afweging. Toen viel mijn oog op de 28-70/2.8 die ik voor een mooie prijs kon kopen. De scherpte van deze lens i.c.m. met mijn D300 is verbluffend en ook de kleuren komen goed over. Bespaar je toch weer wat euri's mee en voor die 4mm hoef je het ook niet te laten. Voor het echte groothoekwerk gebruik ik de Sigma 10-20mm.yoyo schreef:Als ik je site bekijk doe je veel portrait.
groet, Marcel
Niet met Nikon geschoten, altijd mis