Het is goed te doen ieder geval; genoeg power en als een kart zo vast op de weg.

160 Maar. Ik was even bang dat het meer was dan in mijn familiewagen. Niet dus...peettomaat schreef:Standaard 135 pk en gechiped 160 !! pk.
Het is goed te doen ieder geval; genoeg power en als een kart zo vast op de weg.
maar ja het vrouwtje scheurt er elke dag in rond.
Nu als het goed is wel. Ik heb maar weer een s912 veranderd in een s800...chip54 schreef:Kzieniks......
Ahum, ?? Je hebt een Porsche veranderd in een Honda?Patrick schreef:Nu als het goed is wel. Ik heb maar weer een s912 veranderd in een s800...chip54 schreef:Kzieniks......
Niet echt nee. Zou ik ook niet kunnen ben ik bang.Eeuw schreef:Ahum, ?? Je hebt een Porsche veranderd in een Honda?Patrick schreef:Nu als het goed is wel. Ik heb maar weer een s912 veranderd in een s800...chip54 schreef:Kzieniks......
Waar vervoer jij je dan in als 160 pk niet veel is?Patrick schreef: 160 Maar. Ik was even bang dat het meer was dan in mijn familiewagen. Niet dus...![]()
Hahaha nee hoor.......volvoCyrus schreef:@Weef: dan heeft je tandarts een goede smaak, de meesten rijden Saab
Een Golfje Station. Niet opgevoerd toevallig (??) ook 160 pk. Gechipt schijnt er 200 pk uit m'n 1.4 liter TSI te kunnen worden gehaald. Ongelooflijk. Dat zag je een paar jaar geleden toch niet.mikemix schreef:Waar vervoer jij je dan in als 160 pk niet veel is?Patrick schreef: 160 Maar. Ik was even bang dat het meer was dan in mijn familiewagen. Niet dus...![]()
Inderdaad een Excalibur, IV serie of V serie, gebouwd tussen 1980 en 1989. Maar niet Italiaans maar zo Amerikaans als maar kan, kwamen in Milwaukee Wisconsin van de band af rollen. Deze types wisselen gemiddeld voor € 40.000 tot € 90.000 van eigenaar.Germay schreef:Nog een paar oldtimers, alleen de eerste (witte auto ik weet niet het merk)ik dacht van Italiaanse makelij? is niet zo oud,alle auto's vorig jaar geschoten op het terein van "Huis Doorn".