1)

2)

3)

4)

5)

6)

7)

Dank je! En ja de paal op foto 2 was echt zo groen....Diana Sinclair schreef:Mooie serie.
Foto 1 geeft een mooie lijn met aan weerskanten de palen. Is op foto 2 die ene paal echt zo groen?
Mooi helder weer was het ook.
Groetjes,
Diana Sinclair
Dank jechip54 schreef:Is een lekkere serie!
Bedankt voor de tip! Ik zal er aan denkeneteuben schreef:Qua lijnenspel en compositie zit het wel goed, hoeft alleen niet alleen maar uit het midden te komen. Verder een nette serie!
Dank je! Ik ben er ook best trots opNoël schreef:Mooie serie, vooral foto 1 en 2 met een fraaie belichting.
Gr, Noel
Dank je! Ik vind het origineel ook mooier maar af en toe met HDR spelen is wel leukgongon schreef:Vind de originele mooier.
Dank je! En ja ik had niet verwacht dat ik dit uit een 18-135 kon halen. Maar de 18-70 is net op alle fronten een fractie beter dus ik ga hem niet heroverwegenjoepert schreef:Mooie serie hoor. Of eigenlijk zijn het twee series...
Allemaal genomen met het 18-135 objectief waar je nu vanaf wilt? Kun je nog heroverwegen
Ik ben het ook met Gonnie eens hoor! Maar zo nu en dan een HDR bewerking vind ik wel leuk.Diana Sinclair schreef:Hoi, hoi,
Ik ben het eens met Gonnie en ik vind ook het originele exemplaar van foto 2 mooier.
Deze vind ik zo onnatuurlijk overkomen.
Groetjes,
Diana Sinclair