Wordt de nieuwe 70-200 VR weer een F/2.8 of toch een F/4 ?Pancarans schreef:Als je een nieuwe wil kopen, zou ik even wachten.
Althans dat heb ik onlangs van een zeer goed geïnformeerde bron vernomen.......
Nikkor 70-200 2.8G VR
Re: Nikkor 70-200 2.8G VR
Dat is tenminste heldere taal. En dat voor een beheerderPatrick schreef:Als je onlangs bij het NCN uitje in Castricum was geweest dan had je alles geweten wat wij weten...Weef schreef:Kom heren, meer details graag![]()

Niet dat iemand er iets aan heeft.... Patrick, doe eens even uit de school klappen! :mrgreen:Tobias schreef:Dat is tenminste heldere taal. En dat voor een beheerder
- EelcoD7100
- Forumlid
- Ervaringsniveau: ****
- Foto's bewerken toestaan: Nee

wist te vertellen dat ze bezig zijn met een nieuwe 70-200vr en het kan maar zo dat die binnen enkele maanden op de markt komt..
http://500px.com/EelcoVandeKamp
f/4, f/2.8? Niet meer nieuws, Eelcomique?D-90s schreef:Danny Ellinger (lees: zit dicht bij het Nikon vuur
)
wist te vertellen dat ze bezig zijn met een nieuwe 70-200vr en het kan maar zo dat die binnen enkele maanden op de markt komt..
- EelcoD7100
- Forumlid
Nee, ik denk dat als je zo dicht bij het Nikon vuur zit.Weef schreef:f/4, f/2.8? Niet meer nieuws, Eelcomique?D-90s schreef:Danny Ellinger (lees: zit dicht bij het Nikon vuur
)
Er een gratis cursus diplomatieke antwoorden gevolgd kan worden......

Nee, hij heeft er verder niks over gezegd
Ik ook. September vorig jaar al. waarom het dan zo lang duurt dat hij uitkomt ???Myriad schreef:Ik ook.Pancarans schreef:Althans dat heb ik onlangs van een zeer goed geïnformeerde bron vernomen.......
En ook nog geruchten (2 maanden geleden al) dat Capture NX3 er aan komt...
Met het ontwerpen van een nieuwe 70-200 2.8 zou Nikon toegeven dat de huidige blijkbaar niet zo goed is op full frame. Daar gaat het zo geroemde objectief 
Misschien komt op de opvolger ook nog made in China te staan
Of VRIII je moet toch wat doen om de poen uit de zakken te kloppen.
Als ik naar alle foto's kijk die met de 70-200 gemaakt zijn dan zou ik dat ding direct in de prullenbak smijten.
Begrijp er niets van dat er fotografen zijn die met dat ding op FX er pracht platen mee schieten.
Denk dat ik dat stuk glas maar weer uit de prullenbak ga halen.
Wat betreft de glazenbol kijkers en de insiders in Nikon world. Blijf lekker wazig en koop direct de 70-200 zodra deze op de markt komt want wat scherpte en helderheid zou ten goede komen bij volgende voorspellingen.

Misschien komt op de opvolger ook nog made in China te staan

Als ik naar alle foto's kijk die met de 70-200 gemaakt zijn dan zou ik dat ding direct in de prullenbak smijten.
Begrijp er niets van dat er fotografen zijn die met dat ding op FX er pracht platen mee schieten.
Denk dat ik dat stuk glas maar weer uit de prullenbak ga halen.

Wat betreft de glazenbol kijkers en de insiders in Nikon world. Blijf lekker wazig en koop direct de 70-200 zodra deze op de markt komt want wat scherpte en helderheid zou ten goede komen bij volgende voorspellingen.
Ben zo blij dat mijn 70-200 geweldig goed werkt op FX 

- Patrick
- Clublid
- Ervaringsniveau: *****
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
Waarom zou ik, als iedereen geheimzinnig doet, de boel moeten verklappen?Tobias schreef:Dat is tenminste heldere taal. En dat voor een beheerderPatrick schreef:Als je onlangs bij het NCN uitje in Castricum was geweest dan had je alles geweten wat wij weten...Weef schreef:Kom heren, meer details graag![]()

Als je het forum trouwens goed volgt, dan had je het al een week geleden gelezen in een ander draadje...

Feit is dat we, behalve een losse opmerking tijdens de presentatie in Castricum, gewoon niets weten. Maar daarom kan je natuurlijk nog wel lol hebben door geheimzinnig te gaan doen!

- EelcoD7100
- Forumlid
Ik ben *heel* benieuwd naar de prijs van de vernieuwde 70-200mm ... ik hoop dat hij niet veel duurder wordt als de huidige versie, dan ga ik hem zeker halen.
Feit is dat ik aan scherpte meer lol beleef dan aan wazige gedoePatrick schreef: Feit is dat we, behalve een losse opmerking tijdens de presentatie in Castricum, gewoon niets weten. Maar daarom kan je natuurlijk nog wel lol hebben door geheimzinnig te gaan doen!

Maar ieder mag zijn lol hebben. Zeker als je met scherp schiet en het raak is

- MartijnM
- Clublid
- Foto's bewerken toestaan: Ja
Da's apart! De mijne ook...remoss schreef:Ben zo blij dat mijn 70-200 geweldig goed werkt op FX

Buy film, not megapixels...
Huh?? Hier ook :mrgreen: .MartijnM schreef:Da's apart! De mijne ook...remoss schreef:Ben zo blij dat mijn 70-200 geweldig goed werkt op FX