objectief uit Amerika oke?

Discussies over standaardzoom objectieven zoals de 18-70 mm, 28-80 mm of 24-120 mm
Brava
Forumlid
Forumlid
Foto's bewerken toestaan: Ja

Re: objectief uit Amerika oke?

Bericht door Brava » vr jul 03 2009 11:53 am

Haha, wereldwijd garantie in Lutjebroek.
Beter gezegd de Nikon ''Service'' is World Wide en de garantie alleen in Lutjebroek..

On topic
Waar is de TS gebleven???? Wat gaat die nu doen alsnog kopen in de U.S. of niet ?

viooltje

Bericht door viooltje » vr jul 03 2009 1:03 pm

Hier ben ik! Ik heb jullie reacties met veel interesse gelezen. Ik ben er nog steeds niet uit waar ik mijn lens ga kopen. Er zijn duidelijke voors en tegens... Maar erg leuk en nuttig om jullie reacties te lezen! Bedankt!

rovinge

Bericht door rovinge » vr jul 03 2009 6:54 pm

Brava schreef:...Andorra ...
Brava, heb je een paar links? Ben benieuwd naar de prijs aldaar. Komen die wel met Europese garantie?

Roel

Brava
Forumlid
Forumlid
Foto's bewerken toestaan: Ja

Bericht door Brava » vr jul 03 2009 7:26 pm

Okay heb er wel een paar zelf koop ik soms bij Tagore heeft winkel en en site andere shops met site zijn o.a. digitalcentreandorra, andorravision en comercchamen. Even met de namen Googelen dan vind je wat je zoekt, let wel ik meen dat het louter spaanstalige sites zijn maar dat lukt best hoor je ziet het vanzelf.

Ja garantie van b.v. mijn Nikkor 14-24 (destijds 1280 euro + 25 euro verzendkosten)via Tagore let op! met garantie bewijs distributeur Nikon BV the Netherlands en met EU garantie en in mijn geval 3 jaar gratis Finicon Nikon garantie in Barcelona.

Succes

Plaats reactie

Terug naar “Standaardzoom”