Evenement: Dutch TT ( 125cc )
Exif:
Nikon D300
Nikkor AF-S 200-400mm VR F4
S: 1/320
F: 4
Focal Lenght: 380mm

Ik was mij aan het oriënteren op een nieuwe lens tijdens het WK Superbike van NPS een 400mm AF-S VR geleend en een dag later een 500mm AF-S F4 tijdens de Dutch TT een 200-400mm AF-S VR geleend, maar zowel de 500mm als de 200-400mm voldoen niet aan mijn verwachtingen.tycho schreef:Superstrakke plaat hoor, waanzinnig.
Had trouwens even gekeken naar de specs en prijs van die lens, daar wordt je helemaal bang van zeg!
Ik ga geregeld naar rally's en tractor pulling kijken, maar om daar ergens foto's te mogen maken waar je op de juiste plek staat, is moeilijk. Op de meeste evenementen moet je een pers kaart hebben en die zijn meestal voor de hobby fotograaf erg duur.Marcel079 schreef: Als iemand ideeën heeft om eens met een clubje wat aan sportfotografie te doen, houd ik mij aanbevolen. Soms zijn er evenementen geweest waarbij ik denk, dat ik het lijk had gevonden om dat wat sportfoto's te maken. Niet alles is zomaar toegankelijk, maar soms toch ook wel.. Maar meestal kom ik er achteraf achter, dat er een leuk sportevenement is geweest, dat ook nog eens goed te fotograferen geweest zou zijn. hebben jullie dit gevoel ook?
groet, Marcel
Dat gaat vast ook wel komen.Dutchy® schreef:Mooie strakke foto en lekkere kleurtjes.
Sportfoto's zie je idd hier niet veel, van mij mag je er meer posten![]()