Mooi Turkije

Plaats hier foto's (gemaakt met een Nikon camera) die je graag wilt laten zien. Het gaat hier om de inhoud van de foto's, en niet zozeer om de technische kwaliteiten.
Plaats reactie
Riemke
Clublid
Clublid
Contacteer:

Mooi Turkije

Bericht door Riemke » za aug 01 2009 12:20 pm

Al sinds een jaar of acht is Turkije mijn favoriete vakantieland. Een paar plaatjes van de afgelopen vakantie.....op weg naar het strand.

1.Ons onderkomen (zo rustig was het echt! :D en dat in het hoogseizoen)
Afbeelding

2.
Afbeelding

3.
Afbeelding

4.
Afbeelding

5.
Afbeelding

6.Iztuzu Beach
Afbeelding
The single most important component of a camera is the twelve inches behind it.

smartwax1980

Re: Mooi Turkije

Bericht door smartwax1980 » za aug 01 2009 6:20 pm

Prachtig Riemke, Turkije is inderdaad een mooi land :wink:

Waar is dit precies?

Wij gaan eind augutus naar Alanya... lekker 2 weekjes niks doen (behalve foto's maken :lol: )

Riemke
Clublid
Clublid
Contacteer:

Re: Mooi Turkije

Bericht door Riemke » za aug 01 2009 7:44 pm

We zijn drie weken naar Dalyan geweest. Deze foto's zijn gemaakt op weg van het dorpje naar het Istuzu strand. Je kunt daar op twee manieren heen. De lange route gaat via de Dalyan river, door een natuurreservaat. Dat gaat met bootjes. De kortere route naar de andere kant van het strand gaat met de dolmus, een busje dat ieder half uur rijdt.
Deze foto's heb ik gemaakt toen we een keer met de auto van een vriend naar het strand gingen. We zijn nu net een week terug, maar ik mis het nog steeds :(
Dalyan is voor mij wel the place to be :D Wel toeristisch, maar geen grote hotels zodat de dorpse sfeer blijft behouden.
Veel plezier in Alanya!
The single most important component of a camera is the twelve inches behind it.

Plaats reactie

Terug naar “Foto presentaties”