Bali vogelpracht

Plaats hier foto's (gemaakt met een Nikon camera) die je graag wilt laten zien. Het gaat hier om de inhoud van de foto's, en niet zozeer om de technische kwaliteiten.
marijke-s

Re: Bali vogelpracht

Bericht door marijke-s » za aug 22 2009 10:07 am

Inderdaad, de foto's zijn in het vogelpark gemaakt. :) nog bedankt voor de tip Micheal :D . Sommige vogelsoorten lopen of vliegen echter los b.v de papegaaien. Maar de meeste zitten in hele grote buitenverblijven waardoor je heen kunt wandelen. Prachtig om die vogels zo te zien en te horen. Echt de moeite waard!!! Het park is ook zeer schoon en goed onderhouden. Ook de afdeling reptielen is zeker de moeite waard.

Afbeelding

gr marijke

marijke-s

Bericht door marijke-s » za aug 22 2009 10:39 am

ALE schreef:Hele mooi foto's Marijke. Ik heb je website en Flickr-account bekeken en daar staan ook prachtige foto's op. Je hebt er een met 2 dolfijnen. 1 is nog boven het water en da andere gaat net onder, je ziet nog net zijn staart. Wat een timing! Uitsnede aanpassen, iets contrast toevoegen en voila.
Groet,

ALE
Afbeelding

Ik neem aan dat je deze bedoeld Ale? Zelf vind ik hem niet goed genoeg, hij is niet scherp :oops: Maar het is een mooi momentje dat zeker.
het is zo ongelofelijk moeilijk deze prachtige dieren vast te leggen :(

ALE
Clublid
Clublid
Foto's bewerken toestaan: Ja

Bericht door ALE » za aug 22 2009 10:55 am

Ja, deze bedoel ik. Op de D300 heb je de mogelijkheid om 51 punten (3D-tracking) te selecteren. Dan "helpt" de camera je met scherpstellen, hier kan je niet tegenop. Wel makkelijk achteraf kletsen van mijn zijde maar misschien een tip voor de volgende keer.
Groet,

ALE
Nikon dSLR | Nikon lampjes | Een grote en een paar kleine Nikkor toeters

Boldey
Forumlid
Forumlid
Ervaringsniveau: ****
Foto's bewerken toestaan: Nee
Contacteer:

Bericht door Boldey » za aug 22 2009 10:15 pm

Heeeel erg mooi!! Zit nu je flickr door te bladeren, inspirerend, qua fotografie, maar ook qua reizen, Bali staat hoog op mn lijstje... ik ga ze m'n vriendin laten zien... super!

marijke-s

Bericht door marijke-s » zo aug 23 2009 10:15 am

Boldey,
Waar ga je precies naar toe? ik heb anders nog een paar goede tips voor je!
Ik wens je in iedergeval al heel veel voorpret toe en een fantastische tijd daar! :D
Wij zouden er zo naar terug willen, de mensen, het eten de natuur!! Alles is erg mooi, en zeer goed te betalen en dat is voor ons Nederlanders ook heel belangrijk niet waar? Waar kun je nog lekker eten voor 1 eurie p.p.
Hou je nog geld over voor mooie objectieven :mryellow:

gr marijke

P.s jouw flickr foto's zien er ook geweldig uit!!

Plaats reactie

Terug naar “Foto presentaties”