De werkelijkheid is nog mooier omdat je hier niet echt de diepte ziet. Ik heb er uiteraard nog meer, maar ik moest ergens stoppen

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10
9

Figline Valdarne, Chianti streek dus, inderdaad vlak bij Grevemikemix schreef: Zat je vlak bij Greve (in Chianti)? Mercatale Val di pesa?
Dat is nou juist de kunst, die diepte in jouw foto's zien te krijgen.KvP schreef:Toscaanse landschappen zoals ik ze graag zie. Sommige mensen zullen het overdone vinden omdat ik alles in HDR gemaakt heb.
De werkelijkheid is nog mooier omdat je hier niet echt de diepte ziet. Ik heb er uiteraard nog meer, maar ik moest ergens stoppen![]()
Villa Casagrande zeker?KvP schreef:Figline Valdarne, Chianti streek dus, inderdaad vlak bij Greve
Goede alcoholische faciliteiten?Jur schreef:Villa Casagrande zeker?KvP schreef:Figline Valdarne, Chianti streek dus, inderdaad vlak bij Greve
Zeer!! Heerlijke keuken, eigen (zeer goede) Chianti en olijfolie. Bovendien schitterende entourage.mikemix schreef:Goede alcoholische faciliteiten?Jur schreef:Villa Casagrande zeker?KvP schreef:Figline Valdarne, Chianti streek dus, inderdaad vlak bij Greve