lensbaby
Re: lensbaby
Om het beeld nog teversterken kan je nog spelen met de verzadiging en wat aan de curves trekken.
-
OnlinePatrick
- Clublid
- Ervaringsniveau: *****
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
had je dan niet beter gelijk ook het effect zelf uit Photoshop kunnen toveren? Dat moet toch best kunnen volgens mij...Dennis71 schreef:Om het beeld nog teversterken kan je nog spelen met de verzadiging en wat aan de curves trekken.

Dat kan ook ja. Heb verder geen ervaring met een lensbby dus weet het wezenlijke verschil niet.
Hoe zou het trouwens zijn als je met een lensbaby in madurodam gaat fotograferen 

-
- Clublid
- Ervaringsniveau: *
- Foto's bewerken toestaan: Ja
Ik snap eigenlijk niets van zo'n Lensbaby.
We zitten allemaal te zeuren dat een foto geen vertekening mag hebben en een mooie bokeh.
En wat zie ik een objectief dat en vertekent als de pieten en een bokeh waar de honden geen brood van lusten.
Leg mij dat maar eens uit
Groetjes George
We zitten allemaal te zeuren dat een foto geen vertekening mag hebben en een mooie bokeh.
En wat zie ik een objectief dat en vertekent als de pieten en een bokeh waar de honden geen brood van lusten.
Leg mij dat maar eens uit

Groetjes George

Blijf het objectief bekijken
- Laura
- Forumlid
- Ervaringsniveau: *****
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
Foto 1 vind ik wel lekker kijken! Lekkere kleuren ook. De andere foto bij de eifeltoren vind ik te druk.
Groetjes
Laura
Groetjes
Laura