Inderdaad, nog nooit zo'n onzin gehoord.joepert schreef:Grootste onzin. Lees de gebruiksaanwijzing!103720 schreef:Misschien dat iemand me kan helpen. Ik hoorde vandaag dat de VR-functie op mijn 18-200 niet functioneert op het moment dat ik de "AF/M"-schakelaar op autofocus heb staan. Dus dat het alleen werkt als ik handmatig scherp stel.
Klopt dat verhaal?
Nikon 18-200 VR ervaringen gezocht
- Cees
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
Re: Nikon 18-200 VR ervaringen gezocht
Groet, Cees
Analoog Nikon-speelgoed en wat bijbehorend glaswerk
Lid NCN
In het land der blinden is éénoog koning
Analoog Nikon-speelgoed en wat bijbehorend glaswerk
Lid NCN
In het land der blinden is éénoog koning
Re: Nikon 18-200 VR ervaringen gezocht
Mijn ervaringen met de Nikkor AFS 18-200 VRII zijn uitstekend.
Een echte one size - fits all lens. Goede kwaliteit ook voor het geld. Ook de 200 mm stand levert mooie plaatjes.
Er zit echter bij mijn exemplaar een soort hobbel, zeg maar grotere weerstand op de ring in het gebied tussen de 135 en 200 mm.
Bij (snel) inkaderen vond ik dat wel eens lastig. Het uitzakken valt mee als je hem maar op 18 mm indraait.
Sowieso handig als je niet met de (lange) 200mm stand snel schade wil veroorzaken.
Groet,
Chris
Een echte one size - fits all lens. Goede kwaliteit ook voor het geld. Ook de 200 mm stand levert mooie plaatjes.
Er zit echter bij mijn exemplaar een soort hobbel, zeg maar grotere weerstand op de ring in het gebied tussen de 135 en 200 mm.
Bij (snel) inkaderen vond ik dat wel eens lastig. Het uitzakken valt mee als je hem maar op 18 mm indraait.
Sowieso handig als je niet met de (lange) 200mm stand snel schade wil veroorzaken.
Groet,
Chris