Brussel (B), avondopnamen van de Groote Markt

Plaats hier foto's (gemaakt met een Nikon camera) die je graag wilt laten zien. Het gaat hier om de inhoud van de foto's, en niet zozeer om de technische kwaliteiten.
Plaats reactie
Frederix

Brussel (B), avondopnamen van de Groote Markt

Bericht door Frederix » zo okt 25 2009 7:32 pm

Mijn vrouw en ik zijn net weer terug van 3 dagen Brussel. Ik heb daar een paar foto's gemaakt, uiteraard analoog.

Hieronder staan een drietal avondopnamen van het mooiste plein van Brussel, de Groote Markt.

Opnamen met mijn Nikon F100 op Fuji Superia 200, gescand met een Nikon Coolscan IV ED. Ik had geen statief bij me (vergeten), dus zijn de opnamen met mijn rijstzakje gemaakt.

Afbeelding
Foto 1

Afbeelding
Foto 2

Afbeelding
Foto 3

Gobert
Clublid
Clublid
Foto's bewerken toestaan: Ja

Re: Brussel (B), avondopnamen van de Groote Markt

Bericht door Gobert » zo okt 25 2009 8:21 pm

Ja
Gobert - La passione passa dal cuore
Eroe Nazionale

Veneboer
Forumlid
Forumlid

Bericht door Veneboer » zo okt 25 2009 8:34 pm

Leuke opnames maar ik vind persoonlijk de vervorming nogal storend. Nu weet ik dat alles uit de tijd dat deze gebouwen gebouwd zijn nooit helemaal recht meer staat maar dit is toch wel erg rond en scheef. Vooral de gebouwen op foto 2 aan de rechterkant. Misschien was dit juist wel de bedoeling met een analoge opname maar persoonlijk zie ik hier de toegevoegde waarde niet.
Laatst gewijzigd door Veneboer op zo okt 25 2009 8:37 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Gobert
Clublid
Clublid
Foto's bewerken toestaan: Ja

Bericht door Gobert » zo okt 25 2009 8:37 pm

Veneboer schreef:Leuke opnames maar ik vind persoonlijk de vervorming nogal storend. Nu weet ik dat alles uit de tijd dat deze gebouwen gebouwd zijn nooit helemaal recht meer staat maar dit is toch wel erg rond en scheef.

Ik mis wat scherpte, zeker bij gebruik van een wide-angle.
Nat daaro; goed voor de romantiek.
Gobert - La passione passa dal cuore
Eroe Nazionale

Plaats reactie

Terug naar “Foto presentaties”