1

2

3

4

Idd onderbelichting om de details niet in het wit te laten verdwijnen. Ik zal eens kijken wat er nog van te maken is....JacTrum schreef:Op de eerste foto is de reiger in kleur precies wat hij moet zijn. 2 en 3 hebben een grauwsluier (onderbelichting?) en dat bederft veel van de pret. Ik zou maar wat gaan experimenteren met de schuifjes in een fotobewerkingsprogramma en de foto's wat ophalen, dan zijn ze heel aardig.
Iets frisser:JacTrum schreef:Op de eerste foto is de reiger in kleur precies wat hij moet zijn. 2 en 3 hebben een grauwsluier (onderbelichting?) en dat bederft veel van de pret. Ik zou maar wat gaan experimenteren met de schuifjes in een fotobewerkingsprogramma en de foto's wat ophalen, dan zijn ze heel aardig.
Het blijft inderdaad goed trainingsmateriaalJaco1 schreef:Hoi Arno, een grote zilver reiger is een prachtig beest, een kleine ook vind ik. Ik kan je foto's niet beoordelen omdat ik een crap scherm heb momenteel. Ik weet wel dat wit en meer contrast niet echt samengaan.
Groet Jaco
Ik gok op een mol, muis, molmuis oidiJoost schreef:Wat zijn dat dan? Muizen?