koude avond foto's

Plaats hier foto's (gemaakt met een Nikon camera) die je graag wilt laten zien. Het gaat hier om de inhoud van de foto's, en niet zozeer om de technische kwaliteiten.
Plaats reactie
roes
Forumlid
Forumlid
Foto's bewerken toestaan: Nee

koude avond foto's

Bericht door roes » za dec 12 2009 10:07 pm

Ik ben op deze koude avond nog even op pad geweest om wat foto's te maken van een mooi huis bij ons in de buurt.
wetende dat ik toch wel een minder goed resultaat zou krijgen i.v.m mijn lens de 18-200 mm ( niet echt de juiste lens voor avond fotografie ). :(
Dus dat word nog even een snel mailtje naar de kerstman sturen en kijken of ik mijn verlanglijstje nog mag inleveren voor dit jaar. :lol:
ik wil jullie toch een paar foto's laten zien , want anders heb ik voor niks kou geleden.

1
Afbeelding.

2
Afbeelding.

3
Afbeelding.

Ja ik weet het , bij foto 3 verkeerd scherpstelpunt . :twisted:

groeten Jos
D300 / MB-D10 / D60 / AF-S NIKKOR 18-200 mm VRII / 10-24 mm / 17-50 mm F/2,8 VC / AF-S Nikkor 70-300 mm VRII / SB 700 / Manfrotto statieven

strangeartefact
Forumlid
Forumlid
Foto's bewerken toestaan: Nee
Contacteer:

Re: koude avond foto's

Bericht door strangeartefact » za dec 12 2009 10:57 pm

Zo dan aardig optrekje, jammer dat foto 1 zo scheef (lijkt me toch?) staat. Verder heb je toch nog best veel details op de foto gekregen(behalve de 3e) ondanks dat je zegt dat je objectief niet geschikt is voor donker/nacht.
Dichterbij kon je niet neem ik aan, zie camera's enzo ;). Ik denk alleen dat andere hoeken en standpunten de foto's spannender kunnen maken, maar als dit nog lukt in het weinig licht, ach, op naar de volgende shoot he!

Grts, Peter.
Bijna leeg hier....

Plaats reactie

Terug naar “Foto presentaties”