Plaats hier foto's (gemaakt met een Nikon camera) die je graag wilt laten zien. Het gaat hier om de inhoud van de foto's, en niet zozeer om de technische kwaliteiten.
Ik ben zo druk de laatste tijd dat foto's maken erbij in schiet. Vandaag op mijn vrije dag toch maar met camera in de auto gestapt.
Ik ben benieuwd hoe deze serie wordt ontvangen. Ik ben zelf wel heel tevreden .. nr. 4 is mijn favoriet.
Bedankt voor de reacties. De postprocessing is een kruising tussen de creamy cyan processing van Siebe
& Florabella Actons van Shana Rae (flickr) .. en daarin het één en ander aangepast.
Ik denk altijd in kaarten, houd ook erg van drieluikjes (of twee- of vier) .
Zoals deze ... misschien de tekst beperken tot alleen de onderste foto ...
ben echt wel onder de indruk van je werk en ook de creatieve bewerkingen.
Deze keer ben ik niet helemaal enthousiast over de bewerking van de foto's; de kleur van de lucht vind ik net iets te 'viezig'. Ik kan geen goed woord vinden om het te omschrijven. Net iets te groenig ofzo.
Het laatste kaartontwerp vind ik wel mooi. Zou het wellicht iets zijn om van de gebruikte foto's in jouw uiteindelijke kaart van de onderste twee foto's 2 uitsnedes te maken van de aren in portretstand en die naast elkaar te zetten als één foto? En dan eerst een liggende foto, dan de 2 uitsnedes (evt. vierkant) naast elkaar en dan weer een liggende foto?
Enfin, ik zeg maar wat.... ben zelf niet zo'n creatieveling met dit soort dingen. Maar vind het altijd wel leuk als anderen apart te werk gaan.
Bedankt voor je reactie, het is een Cyan processing, vandaar dat het wat groengelig is. Je moet er van houden denk ik, maar kan me voorstellen dat de lucht voor jou wat viezig oogt. Er zijn vele mogelijkheden inderdaad om een drieluik/vierluik te maken. Portretstand kan ook goed.
San schreef:Dank je a90, misschien een leuk idee om een 'Bokeh verzameltopic' te openen
Als ik me niet vergis, is die er al.
edit gevonden
Maar die moet maar weer e's aangevuld worden met nieuwe mooie foto's.
Die heb je genoeg, dacht ik zo