En je moet toch wel een flinke klap maken, wil dit objectief aan diggelen gaan.
Het is allemaal kunststof Gerrit. Niet dat magnesium wat jij gewend bent. En hij schuift ook nog eens gevaarlijk ver uit...GdP schreef: En je moet toch wel een flinke klap maken, wil dit objectief aan diggelen gaan.
Het is allemaal kunststof Gerrit. Niet dat magnesium wat jij gewend bent. En hij schuift ook nog eens gevaarlijk ver uit...yoyo schreef:GdP schreef: En je moet toch wel een flinke klap maken, wil dit objectief aan diggelen gaan.
Hallo George,George Fennes schreef:Als je de constructie van de 18-200mm VR ziet, schrik je je een hoedje.
Het zijn twee lange dunne plastic staafjes die de twee helften aan elkaar moeten houden.
Als je het ziet vraag je jezelf af hoe Nikon dit ooit zo heeft kunnen ontwerpen.
Het is een wonder dat het werkt!
Dus qua constructie is het een verwerpelijk ding.
Alleen de constructie heeft mij al doen besluiten om de 18-200mm VR niet te kopen.
Groetjes George
De prestaties van de non G zijn mij niet bekend. Maar de G uitvoering heb ik een keer aangeschaft met een F65. Na de eerste film heb ik het hele spul gelijk weer teruggebracht naar de leverancier.olle_griese schreef:Was de 28-80 non G geen bagger dan?GdP schreef:Rot lenzen maakten ze ook al. Ik herinner mij de 28-80mm G nog. Gewoon bagger.
George ik ben er al overheen hoor. Omdat ik hierna ben overgestapt naar de meer prof. onderdelen van Nikon. En daar sta ik elke keer weer van te kijken wat je daarmee kan.George Fennes schreef:Gerrit,
Wil je er over praten, gaan we samen naar de zieleknijper, best gezellig hoor![]()
Groetjes George