Kleine bijdrage van de Lekbrug bij Vianen (de oude en de nieuwe). Toen ik vertrok was het strakblauw en wilde ik rond zonsondergang daar zijn. Helaas was het bijna helemaal grauw toen ik aankwam...
HDR's zijn daardoor niet heel erg contrastrijk. Allemaal op statief en 5 foto's en Photomatix, nabewerkt in LR. En koud dat het was!
1.
2.
3.
4.
5.
Groet!
Edit: zie dat van alle foto's er een stuk van de rechterhelft ontbreekt. Nog even uitzoeken.
Hoi allemaal,,vanmiddag het genoegen gehad een poosje met dit beest te mogen sturen ,gelijk maar even wat plaatjes geschoten
heb hem een beetje hdr meegegeven met deze instellingen in photomatix
hoop dat ze in de smaak vallen ,het rijden met deze auto viel bij mij wel in de smaak i.i.g.
Daarna nog iets bij gewerkt in photoshop
groetjes gijs
Nikon D500 Sigma EX 10/20mm D f4-5.6 DC HSM , Sigma 17/70 f2.8 f4 C Sigma 150-600 Sport sb600
hoi allemaal,bedankt voor de complimenten ,en ja het is een gt3 maar dan de rs uitvoering daarvan .
dit is het bedrijf van die vriend . http://www.vanrenselaarcars.nl/" onclick="window.open(this.href)return false;
heeft wel behoorlijk wat van dat brute spul staan ,kijk maar eens op zijn site .
groetjes gijs
Nikon D500 Sigma EX 10/20mm D f4-5.6 DC HSM , Sigma 17/70 f2.8 f4 C Sigma 150-600 Sport sb600
hoi allemaal,was afgelopen vrijdagavond te gast als fotograaf in een restaurant hier waar de band carghan speelde komen uit doetinchem ,en spelen veel Ierse muziek .
Heb er deze foto gemaakt en toen uit deze opname een hdr geprobeerd te maken .
groetjes gijs
@Haya & Gijs: Ik weet het; veel fotografen (profs en liefhebbers) vinden dit geen "echte" fotografie meer.
Maar ik, ik wordt er altijd weer een beetje blij van
PixelPeter
hoi allemaal,ik ben het met je eens ,en ook wel met de andere meningen .
Het is misschien een beetje gemanipuleer met een foto ,maar het hoeft ook niet allemaal zo te wezen als voor 30 jaar terug.
Ik vind dat je de digitale middelen die je hebt best gebruiken mag .
En ik vind het ook nog mooi
Groetjes gijs
Haya,
Prachtige plaat, door die HDR heb je de hele foto naar een hoger plan getrokken.
Gijs,
Niet slecht man, niet overdreven en toch duidelijk en sterk.
Mijndert