mijn eerste poging met D90
watertoren
- mcbean
- Clublid
- Ervaringsniveau: ***
- Foto's bewerken toestaan: Ja
watertoren
mijn eerste poging met D90
-
OnlineTony D
- Moderator
- Ervaringsniveau: ***
- Foto's bewerken toestaan: Ja
Re: watertoren
Al 50 keer gezien en geen reactie, da's flauw. Dus bij deze:
Ik vind hem niet spannend, de verkeersborden geven een storend effect. Kon je een andere hoek vinden om deze watertoren te fotograferen.
Ook erg in het midden geplaatst, draagt ook niet bij aan een opvallende compositie.
De foto is ook niet helemaal recht. Kun je eenvoudig verhelpen in je nabewerking.
Ik zie geen EXIF in je foto zitten, dus ik weet niet hoe hij gemaakt is.
Wel mooi scherp.
Ik klink misschien erg negatief, dat is niet de bedoeling. Je begint net met een nieuwe camera, dus heel veel foto's maken en kijken naar werk van anderen. Doe ik ook, want ik maak ook nog heel veel matige foto's totdat er ineens eentje uitschiet.
Succes met je D90!
Tony D
Ik vind hem niet spannend, de verkeersborden geven een storend effect. Kon je een andere hoek vinden om deze watertoren te fotograferen.
Ook erg in het midden geplaatst, draagt ook niet bij aan een opvallende compositie.
De foto is ook niet helemaal recht. Kun je eenvoudig verhelpen in je nabewerking.
Ik zie geen EXIF in je foto zitten, dus ik weet niet hoe hij gemaakt is.
Wel mooi scherp.
Ik klink misschien erg negatief, dat is niet de bedoeling. Je begint net met een nieuwe camera, dus heel veel foto's maken en kijken naar werk van anderen. Doe ik ook, want ik maak ook nog heel veel matige foto's totdat er ineens eentje uitschiet.
Succes met je D90!
Tony D
Nikon Z6ii, Z 24-120/4 S, Z MC 105/2.8 VR S, Z 180-600/5.6-6.3 VR, Meike 50mmf/1.7, SB700; en medewerker bladredactie
-
- Forumlid
- Contacteer:
watertoren nabij Assendelft- Westzaan?
Ik fotografeer met een D90 body met Nikon-MB80 grip, kleine zoom (18-70mm), een kleine tele (55-200mm) en een 85mm micro van Nikkor-glas plus een statief (Manfrotto) en een (Lowe)tas -Adobe PS Elements
http://www.flickr.com/photos/focus234" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.flickr.com/photos/focus234" onclick="window.open(this.href);return false;
Hallo.
Om te beginnen gefeliciteerd met de D90
.
Inderdaad de watertoren nabij Assendelft, op steenworp afstand van ons huis.
Vandaar dat ik deze blik vanger zelf ook al eens op de gevoelige plaat heb gezet.
Ik zal mijn foto van dezelfde toren ook plaatsen. Mocht jij dat niet op prijs stellen, hoor ik dat graag en verwijder deze meteen.
Groet'
Dick.

Om te beginnen gefeliciteerd met de D90

Inderdaad de watertoren nabij Assendelft, op steenworp afstand van ons huis.
Vandaar dat ik deze blik vanger zelf ook al eens op de gevoelige plaat heb gezet.
Ik zal mijn foto van dezelfde toren ook plaatsen. Mocht jij dat niet op prijs stellen, hoor ik dat graag en verwijder deze meteen.
Groet'
Dick.

Een nikon dslr met twee lenzen,