Het zorgde er wel voor dat een ritje naar Zandvoort snel geregeld was, dus heb ik een uur staan blauwbekken op het strand. Gelukkig was het het wel waard. Het spektakel oogde daar niet zo bijzonder, maar op de foto weet het best te overtuigen... Eigenlijk waren het de strepen in de lucht die het apart maakten.
Ik heb uiteindelijk best veel foto's geschoten. Ik heb er even 5 uitgepikt die ik een beetje op het einde gemaakt heb. Toen de zon echt onder was werd het pas echt flink rood/oranje. Met een bootje erbij was het echt kassa wat mij betreft. De foto's die wat eerder gemaakt zijn geven een heel ander plaatje.
Later eventueel dus meer foto's.
1. Volgens mij de eerste keer dat ik een foto van mezelf 5 sterren gegeven heb. Ik vind 'm zelf prachtig... (nee, hij is niet scheef, dat is optisch bedrog!)

2. Gelukkig had ik ook m'n Sigma 50-150 f2.8 mee. Levert toch een heel ander plaatje op. Wel lastig wisselen met zulke koude handen!

3.

4. Staand levert een heel ander beeld op!

5. Twijfelgevalletje. Voorgrond te donker... of niet donker genoeg. Lucht wat meer "aanzetten"? Of gewoon het geheel vergeten en een andere foto uit de serie zoeken?