, wat een leuke en verrassende reacties allemaal, wordt er een beetje verlegen van.
Maar niettemin, alleen hartelijk dank voor jullie complimenten.
Even een paar vraagjes en opmerkingen meteen beantwoorden.
Leon geeft het al aan Henk, de duifjes waren in de auto op het dashbord geplaatst, en ik vond het daarom wel als detail in het auto-overzicht belangrijk.
Het is een keuze.
De paarse kleur Tom en Henk komt eigenlijk als detail in hun trouwkaart voor, en dat is de reden voor mijn keuze.
Het bruidspaar heeft hier geen opdracht voor gegeven, puur uit mezelf besloten.
Ik was als leerlingbruidsfotografie aanwezig, en de gecontracteerde fotografe leverd gewoon een boek af.
Mijn foto's krijgen ze allemaal, uiteraard alleen via een selectie en nabewerking, op DVD.
Met toestemming van het bruidspaar mag ik een portfolio maken van hun bruiloft, en dit zijn de eerste resultaten.
Er volgt nog een update, maar eerst schilderen zometeen
Met het Gamma ga ik ook eens stoeien Leon, heb daar nog niet zoveel mee gewerkt moet ik eerlijkheidshalve vertellen.
Ook het ISO wat opschroeven ga ik bij mijn volgende oefen-bruiloft (21 Mei) eens uitproberen en meenemen.
Bij de update komt het bruidspaar voldoende aan bod, daar heb ik nog veel materiaal van.
Nogmaals dank iedereen, weet ik in ieder geval dat ik een beetje in de goede richting zit.
vrgr,
Tiny