Een paar roofvogels met de 200mm F2 [ update 2 ]
Re: Een paar roofvogels met de 200mm F2 [ update 1 ]
Tijden zijn veranderd
alleen morgen vliegen ze 3 keer
11.00 uur 12.00 en 14.00 uur
daarna alleen 12.00 en 14.00 uur.
het gehele jaar alleen niet bij slecht weer.
parkeren wordt inderdaad veranderd
bij de verandering zit nu ook in dat je niet meer apart hoeft te betalen voor de roofvogelshow.
gr. Arend
alleen morgen vliegen ze 3 keer
11.00 uur 12.00 en 14.00 uur
daarna alleen 12.00 en 14.00 uur.
het gehele jaar alleen niet bij slecht weer.
parkeren wordt inderdaad veranderd
bij de verandering zit nu ook in dat je niet meer apart hoeft te betalen voor de roofvogelshow.
gr. Arend
Oke dat is beterbij de verandering zit nu ook in dat je niet meer apart hoeft te betalen voor de roofvogelshow.

Bedankt voor de info betreft de tijden

Groet Kroontje
- JBD
- Clublid
- Ervaringsniveau: ****
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
Arend, wat een prachtige foto's. Vogels in de vlucht vangen, wat is dat moeilijk. Jij hebt het er met je nieuwe aanwinst, fantastisch vanaf gebracht. Complimenten.
Dank zwart schaap....zo direct de laatste update.
Re: Een paar roofvogels met de 200mm F2 [ update 2 ]
Oke hier de laatste update dan is het wel weer mooi geweest met de vogeltjes.
De gier is een wat vale foto...vond het moment wel grappig dat hij het vlees al bijna eerder had dan dat hij geland was.
De zee Arend,Julius, blijft mooi. Vlak voordat hij op de handschoen land blijft toch het mooiste moment.
Er mist 1 foto tussen die niet scherp genoeg was [ tussen foto 21 en 22 ], helaas ! Maar vond het toch wel de moeite waard om te posten.
De klauwen blijven indrukwekkend.
Mijn dochter had ook lol en mocht nog de Mexicaanse dwerguil op schoot hebben...de kleinste uil ter wereld ! [ hier 2 jaar oud ]
De handschoen mocht ook nog aan
Ze vond het allemaal weer prachtig.
Last but not least sta ik er zelf ook nog op. met dank aan Henk, een oud klant die ook op hoenderdaell aanwezig was.
man at work
gr. Arend.....
18.

19.

20.

21.

22.

23.

24.

25.

26.

De gier is een wat vale foto...vond het moment wel grappig dat hij het vlees al bijna eerder had dan dat hij geland was.
De zee Arend,Julius, blijft mooi. Vlak voordat hij op de handschoen land blijft toch het mooiste moment.
Er mist 1 foto tussen die niet scherp genoeg was [ tussen foto 21 en 22 ], helaas ! Maar vond het toch wel de moeite waard om te posten.
De klauwen blijven indrukwekkend.
Mijn dochter had ook lol en mocht nog de Mexicaanse dwerguil op schoot hebben...de kleinste uil ter wereld ! [ hier 2 jaar oud ]
De handschoen mocht ook nog aan

Last but not least sta ik er zelf ook nog op. met dank aan Henk, een oud klant die ook op hoenderdaell aanwezig was.
man at work

gr. Arend.....
18.

19.

20.

21.

22.

23.

24.

25.

26.

Laatst gewijzigd door Arend-ho op ma mei 24 2010 1:03 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
- iefie
- Forumlid
- Ervaringsniveau: ***
jammer dat die zeearend die leertjes om zijn poten heeft,(foto 20)! anders zou het zomaar een wilde kunnen zijn qua foto. echt super.
alleen die laatste foto is niet zo leuk, wat een schijtlens zeg
love it love it.
alleen die laatste foto is niet zo leuk, wat een schijtlens zeg

love it love it.
D90 /mb-d80 / 18-70 / 70-300 VR / 70-210D /35 1.8 / 50 1.8 / Tamron 90mm 2.8 macro / 2x sb-700.
ja helaas..met wat werk had ik de bandjes weg kunnen halen maar dan blijven ze toch om de poten zichtbaar.iefie schreef:jammer dat die zeearend die leertjes om zijn poten heeft,(foto 20)! anders zou het zomaar een wilde kunnen zijn qua foto. echt super.
alleen die laatste foto is niet zo leuk, wat een schijtlens zeg![]()
love it love it.
hier meer eens besloten ze te laten zitten.
maar ik snap je volledig.....ik shop ze vaak genoeg zover mogelijk weg
voor de rest...inderdaad bagger lens. :mrgreen:
tx
Arend
nr.18 was speciaal daar deze ,ik meen valk, voor de tweede keer los vloog.
de eerste keer was hij/zij verdwenen....
meer info heb ik niet...ik heb verder teveel foto's gemaakt om hier neer te zetten.
een aantal zullen naar het park zelf gaan voor evt promotiewerk...of gewoon voor aan een wand.
Arend...ziet ze vliegen
de eerste keer was hij/zij verdwenen....
meer info heb ik niet...ik heb verder teveel foto's gemaakt om hier neer te zetten.
een aantal zullen naar het park zelf gaan voor evt promotiewerk...of gewoon voor aan een wand.
Arend...ziet ze vliegen
- Replay
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
Ik zie liever de roofvogels in de vrije natuur en ik zelf zal dan ook nooit bij een roofvogelshow fotograferen.
Ik trek er liever 3 keer op uit zonder resultaat en dat ik de vierde keer een paar goede foto's heb.
Dat geeft mij meer voldoening voor mijn foto.
Maar dat wil niet zeggen dat je foto's slecht zijn. In tegendeel, je hebt puik werk geleverd en het staat er allemaal op zoals het moet.
Daar valt niet over te twisten.
Ik hoop dat je foto's ook inderdaad ergens aan een wand komen te hangen want ze zijn het bekijken waard en het is goed promotiemateriaal voor jouw en voor de valkenier.
Goed gedaan.
Ik trek er liever 3 keer op uit zonder resultaat en dat ik de vierde keer een paar goede foto's heb.
Maar dat wil niet zeggen dat je foto's slecht zijn. In tegendeel, je hebt puik werk geleverd en het staat er allemaal op zoals het moet.
Daar valt niet over te twisten.
Ik hoop dat je foto's ook inderdaad ergens aan een wand komen te hangen want ze zijn het bekijken waard en het is goed promotiemateriaal voor jouw en voor de valkenier.
Goed gedaan.
ja zou wel willen maar A. trek dat het lijf het niet. B. heb ik er geen geduld meer voor. C. laat staan tijd. D. ik heb de mm niet die je dan nodig moet hebben. E. ook niet de euro's.Replay schreef:Ik zie liever de roofvogels in de vrije natuur en ik zelf zal dan ook nooit bij een roofvogelshow fotograferen.
maar dank je

Arend
Mooi gedaan, alleen zou ik die 200mm verkopen 

- JBD
- Clublid
- Contacteer:
Aan jou zekerBernd schreef:Mooi gedaan, alleen zou ik die 200mm verkopen