Typefout. Dat model bestaat niet.JaapV schreef:Een D90nPatrick schreef:Ik zou ook minimaal voor een D90n gaan. <KNIP>![]()
![]()
:?:Wat nu weer?
![]()
Inmiddels verbeterd.
Typefout. Dat model bestaat niet.JaapV schreef:Een D90nPatrick schreef:Ik zou ook minimaal voor een D90n gaan. <KNIP>![]()
![]()
:?:Wat nu weer?
![]()
Dat lijkt me niet correct. De 7D zit echt wel in hetzelfde segment als de D300/D300s. De 40D en 50D van Canon zouden daar ook moeten zitten, maar hebben nooit kunnen tippen aan de D300.iefie schreef:eos 450D is vergelijkbaar met D80 en eos 7D met de D90
Laat Canon het maar niet horen...iefie schreef:eos 450D is vergelijkbaar met D80 en eos 7D met de D90
500 euro is wel aardig aan de prijs hoor! Ik heb ze veel goedkoper gezien...bartv70 schreef:Ben er bijna uit..
Dinsdag is kijkdag, het wordt waarschijnlijk een D60 (2500 clicks) met 18-55mm VR en een 55-200mm VR,
incl 3 jaar garantie voor een kleine 500 euro.(Fotospeciaalzaak)
Past precies binnen het budget en veel meer hebben we niet nodig (mocht camera van familie even lenen en
het viel me niks tegen), al hadden zij een 18-200mm maar dat gaat weer ver boven mijn budget.
Ik laat wat weten.
Iemand nog tips waar specifiek op te letten bij deze camera?
Absoluut. Maar dan zonder die 3 jaar garantie.Daviddvd schreef:
500 euro is wel aardig aan de prijs hoor! Ik heb ze veel goedkoper gezien...