Replay schreef:Hoi Mick,
Mooie foto's van de SF.
Bij foto 6 zou ik een langere sluitertijd hebben genomen (1/125-250 bv) dan wordt de snelheid nog meer versterkt. Zeker met de andere auto's in de achtergrond.
Ohja,een boek van je foto's maken.
Ik heb dat ook al enkele keren overwogen maar met de racerij is het vaak maar tijdelijk. Een jaar later is er niemand meer in geïnteresseerd. Dat is jammer. Zoiets zou wel met natuurfotografie kunnen. Dat is tijdloos.
En van de foto's van de DSC hoef ik het niet te doen omdat er aan het eind van het seizoen door de DSC een jaarboek wordt uitgebracht met vele foto's van mij. Heb ik toch mijn boek
Zomaar mijn mening.
Groeten Roel
Hey Roel,
Klopt helemaal, ik heb bij deze foto gekozen voor minder scherptediepte door F5 als diafragma te kiezen en een sluitertijd van 1/1000 zat daaraan vast vanwege het schitterende weer.
Had het ook net als de 2e foto van Robert met een langere sluitertijd kunnen doen, zal volgende keer op die plek eens wat experimenteren met langere sluitertijden.
Wat het boek betreft, ik zit er al een hele tijd over te dubben, mede vanwege hetgeen jij al zegt, is dan al oud nieuws.
Leuk als er van jou foto's in het jaarboek komen, heb je net wat je zegt toch een boek met foto's die je zelf hebt geschoten.
Via de eigenaar van de site is aan mij ook de vraag gesteld of ik foto's ter beschikking wil stellen, dus wie weet?
We zien elkaar sowieso in Spa.
Groet Mick